On Hold Post per pagina

Ik vind het op zich niet slecht zo. Altijd verwarrend als iemand zegt "Lees die post op pagina x eens" en dat blijkt dan ergens helemaal anders te staan.

Als ik mij niet vergis was die instelling ook de reden dat linken naar specifieke posts soms totaal niet werkte? (kan ook aan verwijderde posts liggen).
 
Ik vind het op zich niet slecht zo. Altijd verwarrend als iemand zegt "Lees die post op pagina x eens" en dat blijkt dan ergens helemaal anders te staan.

Als ik mij niet vergis was die instelling ook de reden dat linken naar specifieke posts soms totaal niet werkte? (kan ook aan verwijderde posts liggen).
Ja, dat klopt. Dat was ook mijn ergernis. Ik hou wel van de default setting, ook uit gewoonte, maar het houdt het overzichtelijk.

Soms krijg je dan van een ander crewlid een link naar een post met de vraag om je mening eens te geven alvorens er een warning zou worden uitgedeeld, kom je op een post uit 2018 uit op pagina 5, terwijl je op pagina 220 moest zijn :) Hier werkt het gewoon voor iedereen out-of-the-box.

Nu, daar zijn oplossingen voor, maar het is niet onze bedoeling om zelf aan dit forum (veel) te gaan liggen sleutelen, want dan komen we weer in het 9legacy verhaal terecht waarbij forum upgrades en aanpassingen niet doenbaar zijn om dat er teveel mee gefoefeld is.
 
zou er eigenlijk een mogelijkheid zijn om dezelfde database te connecteren met 2 verschillende fora? Dan zou je mss wél de instellingen anders kunnen zetten en bvb een www.beyondgaming.be/forumlight ofzo kunnen creëren.

Dat zou voor mij het grootste probleem met Tapatalk oplossen.

Dit is imho teveel onntige vermeldingen, is al wat beter, maar https://media.discordapp.net/attach...hot_20201213-205208.jpg?width=610&height=1356 is toch wel ideaal :)
 
In deze forumsoftware is dat een globale instelling (= 1 setting voor iedereen, momenteel staat deze op 20), in het vorige was dit inderdaad per gebruiker instelbaar.

Hoewel dat in a way wel handig was (persoonlijk stond het bij mij ook op 50), brak dat ook zo goed als altijd alle gedeelde links (omdat mensen precies allemaal de reflex hadden om de pagina link uit de adresbalk te copy/pasten ipv de post link zelf, en als iemand die dan open deed met een andere instelling was die post foetsjie).
 
Laatst bewerkt:
In deze forumsoftware is dat een globale instelling (= 1 setting voor iedereen, momenteel staat deze op 20), in het vorige was dit inderdaad per gebruiker instelbaar.

Hoewel dat in a way wel handig was (persoonlijk stond het bij mij ook op 50), brak dat ook zo goed als altijd alle gedeelde links (omdat mensen precies allemaal de reflex hadden om de pagina link uit de adresbalk te copy/pasten ipv de post link zelf, en als iemand die dan open deed met een andere instelling was die post foetsjie).
Maar zelfs met de post link was dat om zeep, want die man de full-URL mee, en die bevatte het pagina nummer.

Vote voor 20 te houden hier :shutup:
 
Pak anders 33
unsure.gif
 
20! Zeker op mobiel, waar je naar een andere pagina in de thread wil gaan en anders een kilometer naar beneden moet scrollen.
 
Terug
Bovenaan