Post - / math - / experimental / indie rock

Ik heb vanochtend op de trein geluisterd en ik vond er eigenlijk maar niets aan. Wat een slog... :unsure:


Ik heb toch dringend nood aan een echte klepper die het muziekjaar eens echt goed van start laat gaan. Dichtste dat voorlopig in de buurt komt voor me is die laatste Ty Segall..
Sprints is ook wel tof.

Maar zoals je zegt inderdaad nog geen klepper gehad.
 

Dit is wel een straf debuut. Eentje voor de Black Country New Road believers, maar ik vind het minder zweverig, meer 'grounded '
 

Toch teleurstellend imo. Misschien dat ik teveel het oude geluid had verwacht.

Ik heb vanochtend op de trein geluisterd en ik vond er eigenlijk maar niets aan. Wat een slog... :unsure:
Ik heb me er een beetje bij neergelegd dat Idles een one album wonder voor mij is. Deze nieuwe vind ik ook weer ok, net zoals de twee albums ervoor toen die pas verschenen waren. Maar ik keer alleen nog maar terug naar Joy As An Act Of Resistance, ik vermoed dat TANGK ook weer relatief snel uit rotatie gaat verdwijnen.
 
Ik heb me er een beetje bij neergelegd dat Idles een one album wonder voor mij is. Deze nieuwe vind ik ook weer ok, net zoals de twee albums ervoor toen die pas verschenen waren. Maar ik keer alleen nog maar terug naar Joy As An Act Of Resistance, ik vermoed dat TANGK ook weer relatief snel uit rotatie gaat verdwijnen.
Brutalism vind ik ook wel goed, ging "bergaf" na Ultra Mono IMO.

Op TANGK vind ik enkel POP POP POP goed :unsure: Oké ik kan als een oude zak klinken maar toch geen fan van het nieuwe geluid. StuBru tier zowaar
 
Ik heb me er een beetje bij neergelegd dat Idles een one album wonder voor mij is. Deze nieuwe vind ik ook weer ok, net zoals de twee albums ervoor toen die pas verschenen waren. Maar ik keer alleen nog maar terug naar Joy As An Act Of Resistance, ik vermoed dat TANGK ook weer relatief snel uit rotatie gaat verdwijnen.
Brutalism meerekenen en ik ga volledig akkoord.
 
Brutalism meerekenen en ik ga volledig akkoord.
Brutalism is een reuze album, zet ik veel vaker op dan Joy. Ik heb hun latere albums zelfs nog niet beluisterd, maar jammer om te horen dat ze maar matig zijn. Ook jammer dat ze intussen al gepromoveerd zijn tot grotere arena's. Niet zeker of ik ze dan nog wel live ga zien, tenzij toevallig op een festival.
 
Brutalism is een reuze album, zet ik veel vaker op dan Joy. Ik heb hun latere albums zelfs nog niet beluisterd, maar jammer om te horen dat ze maar matig zijn. Ook jammer dat ze intussen al gepromoveerd zijn tot grotere arena's. Niet zeker of ik ze dan nog wel live ga zien, tenzij toevallig op een festival.
Feit dat ze een show in de Marconistudio deden voor stubru was wel een teken aan de wand natuurlijk.
 
Een paar minder bekende platen tussen de releases van MGMT, Real Estate en Nadine Shah (die laatste vond ik wel tof).

Kosmische solo gitaar.
Geen idee of dit hier moet of bij electronic. Prachtig album alvast, best met koptelefoon.

Edit: de nieuwe van Omni is ook goed.
 
Het lukt me dit jaar een pak minder om mee te blijven, helaas. Veel zaken maar slechts vluchtig geluisterd totnogtoe..

Wel enkele leuke recente albums om hopelijk binnenkort toch nog wat tijd voor te kunnen maken:

Nieuwe Amatorski na een tiental jaar!!
Waxahatchee heeft ook een sterk Americana album uit, country is goed in dit jaar :
 

De nieuwe Mount Kimbie mag niet binnen in het beats topic want ze maken nu rockmuziek. :unsure:

Topplaat though. :love:
 
Terug
Bovenaan