Polleke poll (forumgebruiker)

Maakt Forumgebruiker veel te veel rare draadjes aan?


  • Totaal aantal stemmers
    9
ik heb andere, ik vertel het je in het topic aangevinkt, maar ik vertel het je lekker niet.
 
Wie durft dé seksmop die @KO heeft gemaakt uit de context te rukken, echter dan is het geen seksmop meer, want de seksmop was reeds binnen de context: namelijk de context der seksmop.
 

Die man is hoogintellectueel en weet verdomd goed waarover hij spreekt.
 
Awel dat is het hem just dat ge dat gelezen hebt somt heel dit topic op...

Terraske doen kan u deugd doen ipv van iedereen in uw excel fileke bij te houden
Neen my friend, ik lees tussen de regels... Voor mij is @GETHEZ verdachte nr 1,mijn mening, het is vooral de manier waarop sommigen mij bezien, oh diene speelt toch alleen maar gans nen dag fifa, zal wel een leeghoofd zijn, die vibe krijg ik hier constant door onze 'meer intellectuele medeforumgangers'... Tis ni omdat ik alles weglach soms dat ik van nikske iets afweet ofzo eh, die vibe krijg ik dus vaak door hier...

Ik zeg er zijn voor mij veel tekens aan de wand dat het @GETHEZ is, daarop krijg ik de :unsure:, de roflmao smileys, zijde gij nen expert en al die zaken... Maar ja ik blijf het tot in den treure herhalen, sommigen voelen hun hier blijkbaar beter als een ander, zelf in een simpele mol discussie... Hoge bomen vangen veel wind, my2cents
 
Die mens is niet meer helemaal goed int t bolletje.
Maar dat is zoals een slaapwandelaar, die moogt ge ook ni woken/onderbreken uit zijn slaapavontuur
 
You got what ?
AJUbrnv.png
 
Terug
Bovenaan