Avondland
Well-known member
Elke keer als ik die man hoor spreken moet ik me daar een opgestoken vingertje bij bedenken.
Wat een triestig figuur deze man. Een resolutie beoordeel je toch op basis van de inhoud en niet van welke partij ze komt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke keer als ik die man hoor spreken moet ik me daar een opgestoken vingertje bij bedenken.
Wat een triestig figuur deze man. Een resolutie beoordeel je toch op basis van de inhoud en niet van welke partij ze komt.
Been to california lately? Laveren tussen de uitwerpselen. Fentanyl, meth dealers, tentenstraten... een jointje is het minste van hun zorgen idd.Zelfs voor cannabis, ja anders brave burgers die es een joint smoren den bak in gooien, of zwaar medisch traject jong, je bent ziek!. IDIOT.
Meanwhile in California roken ze en kweken ze nog eentje zonder zorgen.
Cannabis gebruik is niet hetzelfde als harddrug gebruik. Mensen opsluiten voor het gebruik daarvan is idioot!@zwarten
Idd, hard drugs en nieuwere drugs zoals flakka en shit is hun zorg, niet cannabis en sporadische gebruikers.
Bij autorijden (zwaar straffen dan maar) en in bijzijn kinderen ... Ok, liefst geen joints. En bij psychose of zware angsten af te raden, maar dood zal je er niet veel sneller van gaan bij af en toe gebruik. Alcohol kan veel toxischer zijn.
Bouchez gaat hier wel heel extreem in strafmaat voor het roken van 1 simpele joint als gebruiker. Dat is bijna een middeleeuwse maat van straf.
![]()
MR-voorzitter Georges-Louis Bouchez wil druggebruikers naar gevangenis sturen: “We hebben strafrechtelijke sancties nodig, zelfs voor cannabis”
MR-voorzitter Georges-Louis Bouchez wil druggebruikers voor de keuze stellen: gevangenis of medische begeleiding. “Zelfs voor cannabis”, klinkt het in ‘La Dernière Heure’.www.nieuwsblad.be
Ja, want in andere landen heeft zo'n beleid geweldig gewerkt natuurlijk. En dat komt dan van een zogezegde liberaal.
Zelfs voor cannabis, ja anders brave burgers die es een joint smoren den bak in gooien, of zwaar medisch traject jong, je bent ziek!. IDIOT.
Meanwhile in California roken ze en kweken ze nog eentje zonder zorgen.
True - maar zou je anderzijds ook niet kunnen zeggen dat het net deze houding is die exact de aanleiding is tot normvervaging en bijgevolg dus ook de directe aanleiding tot het escaleren van de problematiek ... tot op een een point of no return?Cannabis gebruik is niet hetzelfde als harddrug gebruik. Mensen opsluiten voor het gebruik daarvan is idioot!
Gebruik van softdrugs in het bijzijn van kinderen of tijdens het rijden zijn niet oké! We moeten het gebruik ervan niet aanmoedigingen.
Ik vindt wel dat we mogen wijzen naar sporadische gebruikers, die houden de hele drugshandel (incl. het geweld) mee in stand.
Alle harddrugs gebruikers zijn ooit begonnen met cannabis maar niet alle cannabis gebruikers nemen later harddrugs. Dat maakt het een moeilijke oefening.@zwarten
Idd, hard drugs en nieuwere drugs zoals flakka en shit is hun zorg, niet cannabis en sporadische gebruikers.
Bij autorijden (zwaar straffen dan maar) en in bijzijn kinderen ... Ok, liefst geen joints. En bij psychose of zware angsten af te raden, maar dood zal je er niet veel sneller van gaan bij af en toe gebruik. Alcohol kan veel toxischer zijn.
Bouchez gaat hier wel heel extreem in strafmaat voor het roken van 1 simpele joint als gebruiker. Dat is bijna een middeleeuwse maat van straf.
Dat is zo'n dooddoener.Politiekers die beginnen over zero tolerance kunnen misschien beginnen met de eigen augiasstal uit te mesten.
Die andere voorzitter die publiekelijk meende te moeten fulmineren tegen de ‘yogasnuivers’ neemt ook geen actie tegen de snuivers in zijn eigen rangen. Alles voor de schone schijn.
Partijen met fraudeurs, dronken bestuurders of voorzitters/schepenen met racistische uitspraken in eigen rangen mogen hiertegen dan ook geen actie vragen?

:
![]()
Hoe links of rechts bent u? Doe de test - De Standaard
Uw familie of vrienden vinden u een linkse deugneus, rechtse zak of de redelijkheid in persoon. Maar klopt dat ook? Doe de test op De Standaard.www.standaard.be
nvdr: rechts-conservatief, uiteraard![]()
Ik ben rechts-progressief. Hebben we wel zo een partij?