phate_13
Well-known member
Jammerlijk, heel die perceptie van linkse mods. Als ik kijk naar het effectieve beleid de laatste tijd dan heb ik meer de indruk dat het een rechtse bias is die gehanteerd wordt.
En voorzie eindelijk eens de mogelijkheid om op notificaties vanuit mods te reageren ipv de vogelepik die moet gespeeld worden.
Linkdropping is zonder context. Dit is een citaat met bronvermelding, geen Linkdropping. Gaan jullie er nu echt op aansturen dat bronvermelding gestraft wordt?
En voorzie eindelijk eens de mogelijkheid om op notificaties vanuit mods te reageren ipv de vogelepik die moet gespeeld worden.
Linkdropping is zonder context. Dit is een citaat met bronvermelding, geen Linkdropping. Gaan jullie er nu echt op aansturen dat bronvermelding gestraft wordt?
Laatst bewerkt:
smiley verwijderen terwijl ik nog altijd vind dat die terecht was in de context, maar als je als mod in een hevige discussie terecht komt waar iedereen elkaar belachelijk maakt met smileys is dat ergens wel begrijpelijk.
Maar die post past inderdaad wel de regels van het citaatrecht toe. Onze excuses, is rechtgezet.