Ik profileer me anti-covid maatregelen en anti-covid toepassing van de maatregelen en ik profileer ik mij ook tegen anti-gen z sentiment of anti-jeugdsentiment. Ik profileer me niet anti-instelling en gemeenschap. Ik stem voor een partij die voor een uitbreiding van de instelling en voor een uitbreiding van het maatschappelijk element in de samenleving. Ik ben dus zeker niet anti-politie, maar wel qua lichte drugsfeiten en coronamaatregelen.Je kan ook reageren dat je niet op de hoogte bent van de huidige zaak.
Nee, je moeit u en weet er dus blijkbaar weer maar eens nul de botten van. Echt kerel. Je profileert je keer op keer anti de instelling en gemeenschap die uw leven betalen, zelfs zonder enige kennis van zaken. Denk daar eens over na.
En dit specifiek verhaal heb ik niet gevolgd, klopt. Maar ik word hier gementioned. En het enige dat ik wel weet is dat dit geen lichte drugsfeit (aka wiet) of niets te maken heeft met corona. Toch maakt MEN hier de BRUG naar de feiten van vorige week, terwijl het er niets mee te maken heeft, en ik jullie voor de rest volledig gelijk zou geven zoals elke normale mens.
? Ik weet wel dat er keer gevochten wordt aan een treinstation daar of in de lokale cafés.