PlayStation Plus-eigenaars krijgen dan toch gratis PS5-upgrade voor Final Fantasy VII Remake

Final Fantasy VII Remake is een dijk van een spel, zoals je kan lezen in mijn review, maar helaas is het spel niet zonder controverse. Ik heb het dan niet over de inhoudelijke veranderingen of de beslissing om het verhaal in meerdere delen op te splitsen, dat is een andere discussie. Waar ik het wel over heb is bijvoorbeeld het feit dat het spel onlangs is verschenen op pc aan een zeer hoge prijs en het op dit platform heel wat problemen kent. Maar ook op PlayStation was er de nodige onvrede wanneer bleek dat PlayStation-eigenaars geen toegang kregen tot de PlayStation 5-upgrade als ze het spel hadden gedownload via PlayStation Plus.

Square Enix heeft vandaag echter bekendgemaakt dat zij die de PlayStation Plus-versie van het spel hebben, alsnog zullen kunnen upgraden naar de PlayStation 5-versie van het spel en dit vanaf nu woensdag. Ter gelegenheid zal ook Episode Intermission, de DLC die het personage van Yuffie Kisagari introduceert, ook te koop zijn met een korting van 25%.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan