Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doen ze idd bijna elk jaar, die 20 euro bons bij aankoop van 100 euro multimediaLos van die fout, vind ik het al opmerkelijk dat ze €789 vragen ipv €799. En vaak doet Carrefour ook BF acties met waardebon €20 per €100 gespendeerd, dus volgende week zou er wel eens een zaakje te doen kunnen zijn.
Ik blijf erbij wat ik hierboven al zei: zou me niet verbazen als er rond BF al serieus goeie deals gaan zijn op de Pro.
Dat verklaart al die goeie PC ports de laatste 2 jaar! /s

ook al is het een blok van een moto en kan dat zonder problemen die 50cc wegblazen.
Nu nog wachten op de BTW weg actiesNiet lang geduurd. PS5 pro al 749 euro in de Mediamarkt
.Ik heb enkel de accounts overgezet omdat ik mijn SSD samen met de PS5 ging verkopen.Nu ik die prijs zie bij MM, en ik mogelijks een aankoop bon kan hebben bij hun van een paar 100 euros begint het wel te kriebelen. Weet iemand mij te zeggen of ik mijn SSD van 2TB kan overzetten naar een nieuwe console? Is dit moeilijk om te doen?
Geen probleem, gewoon uithalen bij de oude en de pro pakt deze gewoon over. De games blijven zelf werken. Niets van formatteren nodigNu ik die prijs zie bij MM, en ik mogelijks een aankoop bon kan hebben bij hun van een paar 100 euros begint het wel te kriebelen. Weet iemand mij te zeggen of ik mijn SSD van 2TB kan overzetten naar een nieuwe console? Is dit moeilijk om te doen?
Niet slecht.Niet lang geduurd. PS5 pro al 749 euro in de Mediamarkt
Aanvaarden ze eco cheques in de MM op een console?Niet lang geduurd. PS5 pro al 749 euro in de Mediamarkt

Je hebt hem toch ook aan die prijs via bol.com?Niet slecht.
Wel eigenlijk niet eerlijk voor degene die op launch kochten om dit na nog geen 2 weken al te laten zakken in prijs.

Idd, meh dusJe hebt hem toch ook aan die prijs via bol.com?![]()
Laagste prijsgarantie. Geen idee of dat ook geld bij webshops enzNiet slecht.
Wel eigenlijk niet eerlijk voor degene die op launch kochten om dit na nog geen 2 weken al te laten zakken in prijs.
Playstation is gemaakt van ecologisch materiaal dus mag iddAanvaarden ze eco cheques in de MM op een console?![]()

Ik dacht van wel.Aanvaarden ze eco cheques in de MM op een console?![]()