PlayStation 5 Pro

Mediamarkt is er niet als referral? Net een gsm binnen gebracht en in de 300 euro bonnen bij hun, ni slecht... Nu begint het helemaal te kriebelen (koop normaal elke PS console, tot nu toe de pro nog niet). Net ervoor bij Samsung een gratis nieuwe protector opgelegd, binnen garantie, buiten gestapt, naar MM enkele winkels verder en daar gaan omwisselen, soms moet het ni moeilijk zijn, en ook geen hassle via 2dehands en consoorten, gewoon afstandsverklaring tekenen en bam.

FYI, ik vroeg langs de neus weg of er promoties zouden zijn op ps5 consoles, en hij zei me van nog even te wachten op de BF promo, en ik denk wel dat hij de producten kende...

Laatste dag bij hun is de 29ste...

Het geweten wil hier wat tegengas bieden. Loop niet te hard van stapel, bezint eer ge begint. Online heeft jullie gehersenspoeld en zodanig geconditioneerd dat kortingen doen kwijlen. De PS5 pro is zo fantastisch niet.. wachten op de next next gen is aangewezen.

Voila, moest het ff van me afschrijven om mijn kuddegeest te temmen. Begon ook al te twijfelen…

Het geweten wil hier wat tegengas bieden. Loop niet te hard van stapel, bezint eer ge begint. Online heeft jullie gehersenspoeld en zodanig geconditioneerd dat kortingen doen kwijlen. De PS5 pro is zo fantastisch niet.. wachten op de next next gen is aangewezen.

Voila, moest het ff van me afschrijven om mijn kuddegeest te temmen. Begon ook al te twijfelen…
Zwak, zo niet meegaan met de kudde. Zwak!
:unsure:

Voor 700 euro ga ik hem toch ook bestellen. Nu nog een disc drive vinden.

Is er eigenlijk een manier om op voorhand al je gegevens van de ps5 op een usb te zetten om achteraf als ik de pro heb de gegevens daar dan op te zetten? Zonder ps plus? Zou mn base ps5 dan al te koop willen zetten, zodat ze er al om kunnen komen.

Ik zou dan in afwachting 1 of 3 maand psplus ofzo nemen, als ik van u zou zijn.

De base games kan je wel terug DL'en, maar de savefiles kan dacht ik via usb (correct me if I'm wrong), maar ik zou toch precies aanraden om het onlinre te uploaden, my2cents

Voor 700 euro ga ik hem toch ook bestellen. Nu nog een disc drive vinden.

Is er eigenlijk een manier om op voorhand al je gegevens van de ps5 op een usb te zetten om achteraf als ik de pro heb de gegevens daar dan op te zetten? Zonder ps plus? Zou mn base ps5 dan al te koop willen zetten, zodat ze er al om kunnen komen.

ja dat kan

Net mail gehad dat mijn PS5 slim 30th anniversary edition morgen aankomt :woohoo:

Alleen spijtig dat de disc drives uitverkocht zijn, hopelijk snel terug wat stock want aan resellers geef ik geen euro

Net mail gehad dat mijn PS5 slim 30th anniversary edition morgen aankomt :woohoo:

Alleen spijtig dat de disc drives uitverkocht zijn, hopelijk snel terug wat stock want aan resellers geef ik geen euro

Ook de mail gehad.
Ga de doos niet open doen wss en heb een sealed PS5 disc drive liggen maar durf ze niet verkopen. Ik kan die nooit aan 70 euro terugkopen.

Ook de mail gehad.
Ga de doos niet open doen wss en heb een sealed PS5 disc drive liggen maar durf ze niet verkopen. Ik kan die nooit aan 70 euro terugkopen.
Als je ze voor de vraagprijs van 120 euro verkoopt, koop je deze toch gewoon terug aan aan 120 euro als deze terug in stock is? 🤷

Ik zal vermoedelijk mijn digitale versie verkopen van de eerste generatie, en mijn slim disk versie houden. Kan ik de disc van de slim gebruiken voor de pro

Terug
Bovenaan