kaydoh
Well-known member
Wow da's wel echt een mooie prijsVia mij kan ik de Pro zelfs aankopen bij bol voor 697€ verzonden naar de adres![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow da's wel echt een mooie prijsVia mij kan ik de Pro zelfs aankopen bij bol voor 697€ verzonden naar de adres![]()
Wat waren de extras qua games/xontrollersOok 1 gekocht, mijn base ps5 kunnen verkopen voor €500, dus twijfel was vlug weg.

Zwak, zo niet meegaan met de kudde. Zwak!Het geweten wil hier wat tegengas bieden. Loop niet te hard van stapel, bezint eer ge begint. Online heeft jullie gehersenspoeld en zodanig geconditioneerd dat kortingen doen kwijlen. De PS5 pro is zo fantastisch niet.. wachten op de next next gen is aangewezen.
Voila, moest het ff van me afschrijven om mijn kuddegeest te temmen. Begon ook al te twijfelen…

3 games waarvan 1 nog ps4 en een 1TB ssdWat waren de extras qua games/xontrollers
.Voor 700 euro ga ik hem toch ook bestellen. Nu nog een disc drive vinden.
Is er eigenlijk een manier om op voorhand al je gegevens van de ps5 op een usb te zetten om achteraf als ik de pro heb de gegevens daar dan op te zetten? Zonder ps plus? Zou mn base ps5 dan al te koop willen zetten, zodat ze er al om kunnen komen.
Net mail gehad dat mijn PS5 slim 30th anniversary edition morgen aankomt
Alleen spijtig dat de disc drives uitverkocht zijn, hopelijk snel terug wat stock want aan resellers geef ik geen euro
Als je ze voor de vraagprijs van 120 euro verkoopt, koop je deze toch gewoon terug aan aan 120 euro als deze terug in stock is?Ook de mail gehad.
Ga de doos niet open doen wss en heb een sealed PS5 disc drive liggen maar durf ze niet verkopen. Ik kan die nooit aan 70 euro terugkopen.

Als je die disc drive niet moet hebben dan wil ik de winkelprijs er wel voor geven.Ook de mail gehad.
Ga de doos niet open doen wss en heb een sealed PS5 disc drive liggen maar durf ze niet verkopen. Ik kan die nooit aan 70 euro terugkopen.
Welkom to the disk drive zoekersAle ik ben ook overstag gegaan voor de Ps Pro. Men ps5 kunnen verkopen met 1 controller aan 350.