Nee, staat onder de technische gegevensAanvaarden ze eco cheques in de MM op een console?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, staat onder de technische gegevensAanvaarden ze eco cheques in de MM op een console?![]()
Onze site klopt niet altijd hahaNee, staat onder de technische gegevens
Ah, dat kan ik niet weten, ik ga af op hetgeen ik lees op de siteOnze site klopt niet altijd haha
Klopt, beetje zuur voor de echte fans die hem via PlayStation zelf hadden gepreorderd (net zoals mezelf maar mijn hoofd wil een nieuwe console altijd zo snel mogelijk hebben, of ik em nu kan gebruiken of nietNiet slecht.
Wel eigenlijk niet eerlijk voor degene die op launch kochten om dit na nog geen 2 weken al te laten zakken in prijs.
).
gelijk toen de ps2 kort na release ook in prijs zakte, toen hadden degene die volle pod betaalde allemaal 2 games en een controller gekregen…of heb ik dat gedroomd… 
Dacht ik vorig jaar ook toen ik eens naar een soundbar ging kijken. Hadden ze de prijs gewoon met 21% omhoog gejaagd waardoor de prijs hetzelfde bleef.Nu nog wachten op de BTW weg acties.
DF heeft dit al enkele keren aangehaald inderdaad. Ook niet onverwacht, het is de eerste versie van hun upscaler, net zoals bij DLSS zal dit iteratief beter worden.Iemand van jullie dit al gemerkt?
PlayStation 5 Pro-eigenaren klagen over prestatieproblemen van sommige
PlayStation 5 Pro-eigenaren hebben kritiek geuit op nieuwe grafische problemen die in sommige games opduiken.gamer.nl
Zou shimmering zijn, net door die pssr, bij sommige spellen.
Is zoiets op te lossen met updates denk je?DF heeft dit al enkele keren aangehaald inderdaad. Ook niet onverwacht, het is de eerste versie van hun upscaler, net zoals bij DLSS zal dit iteratief beter worden.
Het lijkt vooral in combinatie met RT features die shimmering te geven, van wat ik er van gezien heb.
Normaal gezien wel. Net zoals bij DLSS kan het algoritme los van de games geüpdate/verbeterd worden.Is zoiets op te lossen met updates denk je?
Bij de reacties onderaan het artikel :Iemand van jullie dit al gemerkt?
PlayStation 5 Pro-eigenaren klagen over prestatieproblemen van sommige
PlayStation 5 Pro-eigenaren hebben kritiek geuit op nieuwe grafische problemen die in sommige games opduiken.gamer.nl
Zou shimmering zijn, net door die pssr, bij sommige spellen.
In Roeselare niet. In Brugge dan wel?Onze site klopt niet altijd haha
Zie pbIn Roeselare niet. In Brugge dan wel?
Ja, maar één van de artikelen die je koopt moet het ECO label hebben (Zoals een goedkope powerbank van €10) en dan kan je alle andere artikelen ook met ecocheques betalen.Aanvaarden ze eco cheques in de MM op een console?![]()
Hier van tzelfde. Heb mijn Launch editie sporadisch te koop gezet en normaal komt er vanavond iemand om.Ja ik kan mij toch ook niet meer inhouden nu, mooi aanbod gekregen voor mijn oude PS5.
Alleen nog zo een disk drive vinden, zoals zovele blijkbaar![]()
Via mij kan ik de Pro zelfs aankopen bij bol voor 697€ verzonden naar de adresJa ik kan mij toch ook niet meer inhouden nu, mooi aanbod gekregen voor mijn oude PS5.
Alleen nog zo een disk drive vinden, zoals zovele blijkbaar![]()

.Amaai mooie deal, was toch iemand die onwetend is? want voor dat bedrag heb je een nieuwe slimOok 1 gekocht, mijn base ps5 kunnen verkopen voor €500, dus twijfel was vlug weg.