PlayStation 5 Pro

Niet alleen korting via het werk, maar je krijgt er ook nog MV punten voor 😀
Ik alvast mijne launch ps5 sporadisch te koop gezet...begon ook te kriebelen voor een upgrade

de disc drive playstation direct was 6 minuten in stock, is me toch gelukt ene te bestellen :p

Same, ondertussen al ontvangen.
En aangezien deze zowel in België en Nederland 3 keer kort beschikbaar is geweest, zal het wel een algemene voorraad zijn en niet per land.

Same, ondertussen al ontvangen.
En aangezien deze zowel in België en Nederland 3 keer kort beschikbaar is geweest, zal het wel een algemene voorraad zijn en niet per land.
In zekere zin wel, ze gingen in ieder geval als België en Nederland samen, maar Frankrijk enz was maar 1 drop de dag ervoor.
Soit heel die situatie geeft mega dejavu van toen de originele ps5 af en toe in stock was enkel op de PlayStation direct site en niet in de winkel.

Net zoals toen zullen ze nu voornamelijk enkel drops doen via de ps direct site voor een maand of twee en dan uiteindelijk de drive weer naar winkels shippen eenmaal de meeste mensen via hen hebben kunnen bestellen en de scalpers nutteloos zijn geworden.
Was toen met de ps5 launch beetje die situatie.

Ik denk dat ze heel erg hun best zullen doen om het te halen tegen dat kerstmis eraan komt omdat dat wel heel erg in hun sales vreet maar misschien is dat een beetje te nipt.

Laatst bewerkt:
Das nu ook wel zever.
Verschil met consoles is dat die games meestal heel erg geoptimaliseerd zijn voor die consoles.
dit telt al 2 generaties niet meer.

dit is iets uit de tijd dat consoles compleet andere architecturen dan pc's hadden. Programmeurs moesten hun hardware leren kennen, custom engines programmeren voor consoles en deze optimaliseren. het was volledig bare metal te doen, er waren geen drivers etc etc.

ps4 en ps5 waren out of the box bijna volledig geoptomaliseerd. xbox draait zelf gewoon op windows 10 en playstation draait een linux distro met hardware die je gewoon in pc's vind.

voornaamste verbeteringen met de tijd komt gewoon door verbeteringen in de engines waar de games in draaien. maar dit zijn ook allemaal gewoon pc engines hoor :)

Hoe wist je zo snel dat ze op stock waren?
Hopeloos op zoek naar een disc

Installeer telegram op je smartphone en subscribe op die link (vergeet niet notificaties voor berichten aan te zetten want denk niet dat de app dat automatisch doet). Is een link voor de Nederlandse ps direct, maar de stock loopt samen.
Dus vanaf je hiervan een notificatie krijgt ga dan manueel naar de Belgische ps direct en bestel eentje.
Heb geen glazen bol maar ik verwacht dat er zo eentje per week zal plaatsvinden, de vorige was vorige week donderdag.

Installeer telegram op je smartphone en subscribe op die link (vergeet niet notificaties voor berichten aan te zetten want denk niet dat de app dat automatisch doet). Is een link voor de Nederlandse ps direct, maar de stock loopt samen.
Dus vanaf je hiervan een notificatie krijgt ga dan manueel naar de Belgische ps direct en bestel eentje.
Heb geen glazen bol maar ik verwacht dat er zo eentje per week zal plaatsvinden, de vorige was vorige week donderdag.
Top merci! 👍

dit telt al 2 generaties niet meer.

dit is iets uit de tijd dat consoles compleet andere architecturen dan pc's hadden. Programmeurs moesten hun hardware leren kennen, custom engines programmeren voor consoles en deze optimaliseren. het was volledig bare metal te doen, er waren geen drivers etc etc.

ps4 en ps5 waren out of the box bijna volledig geoptomaliseerd. xbox draait zelf gewoon op windows 10 en playstation draait een linux distro met hardware die je gewoon in pc's vind.

voornaamste verbeteringen met de tijd komt gewoon door verbeteringen in de engines waar de games in draaien. maar dit zijn ook allemaal gewoon pc engines hoor :)
Dat verklaart al die goeie PC ports de laatste 2 jaar! /s

Op de site van de Carrefour: 2 pro bestellen voor 888 euro. Kan er slechts maar eentje toevoegen in mijn winkelmandje...
Kan nu eventjes niet bellen naar de Carrefour, dus mocht iemand eens informeren of het lukt

Op de site van de Carrefour: 2 pro bestellen voor 888 euro. Kan er slechts maar eentje toevoegen in mijn winkelmandje...
Kan nu eventjes niet bellen naar de Carrefour, dus mocht iemand eens informeren of het lukt
Lukt afhankelijk van de Carrefour, maar korting wordt niet verrekend in winkelmandje bij mij...

Op Promojagers (Facebook) ook zien passeren, maar er zijn er al die bericht gekregen hebben dat hun order geannuleerd is omwille van een fout. Was wel iemand die aangeduid had om in winkel af te halen. Met zo een fout laat je beter leveren, denk ik.
Eens je ingelogd bent, zie je zelfs geen enkele PS5 (ook Slim) niet meer te koop.

Laatst bewerkt:
In Sint denijs is hij nog op voorraad maar lukt het niet om meer dan 1 te bestellen. Mocht het iemand lukken voor 2, wil ik er wel eentje overnemen 😉

Op Promojagers (Facebook) ook zien passeren, maar er zijn er al die bericht gekregen hebben dat hun order geannuleerd is omwille van een fout. Was wel iemand die aangeduid had om in winkel af te halen. Met zo een fout laat je beter leveren, denk ik.
Nee, zo vlug mogelijk afhalen ipv te leveren. Echter ligt mijn dochter in het ziekenhuis en kan ik momenteel niet op verplaatsing...

Terug
Bovenaan