PlayStation 5 Pro

Ik ga wachten en zien of het de moeite is om een ps5 pro te kopen of eerder een ps5.
Spellen waar ik naar uit kijk om te spelen zijn Kingdom come 2 en gta 6, als deze problemen zouden hebben op een ps5 dan ga ik wel voor een pro.
Momenteel kan ik verder met mijne backlog op de ps4.

Ik koop me later een PS5 Pro, voor de huidige games deze maand nog niet.
Voor Astro Bot, Lego Horizon heb ik de kracht niet nodig

De PS5 slim verkopen dat zal weer iets anders zijn 😮‍💨

Laatst bewerkt:
Ik koop me later een PS5 Pro, voor de huidige games deze maand nog niet.
Voor Astro Bot, Lego Horizon heb ik de kracht niet nodig

De PS5 slim verkopen dat zal weer iets anders zijn 😮‍💨
Zou de slim gewoon bijhouden, wij als leek gaan amper het verschil zien tussen de slim en pro :-)

Met PS5 Pro ging het gedaan zijn met te moeten kiezen tussen Performance en Fidelity.
My ass...

the-playstation-5-pro-has-just-arrived-here-at-home-ahead-v0-2l7ot8pwsqyd1.jpg

Ga nooit gedaan zijn. Game pc's moet je ook upgraden voor 60 fps te behouden.

Ik vond een van de belangrijkste pluspunten van consoles altijd al dat je gewoon kon insteken en beginnen gamen zonder gepieker over welke instellingen de beste zijn. Dat is met PS5 voor het eerst verandert door Performance vs Resolution, en helaas gaat het dus verder de verkeerde richting uit.

Moesten we enkel performance mode hebben op 60 fps. Zouden mensen vragen achter een 30 FPS mode met full graphics.

Voor mij is 30 onspeelbaar geworden.
Snap niet hoe mensen dit kunnen spelen..

Op de Pro verwacht je toch ten alle tijden 60 FPS. Gewoon de fidelity mode van de gewone PS5 maar dan aan 60 FPS zou al goed zijn.

Goh, als het zolang meegaat als de og Switch.. en bc is. Ma idd, was exact zelfde ah denken.

Zal wel net onder de 500 blijven. Ondertussen zijn ze wel door gans hun Wii U remaster periode door dus ik verwacht ook wel een bombardement aan nieuwe ip's en echt sequels.

Terug
Bovenaan