PlayStation 5 Pro

Headset is geen disc drive. Ik snap uw frustratie wel, maar ik ben 30+ en heb geaccepteerd dat de wereld oneerlijk in elkaar zit :p
I don't care 😜
Mijn punt was dat (héél misschien) de prijs van de drive hier ook ik prijs kan zakken als ze weer beschikbaar wordt.

Bij mij is het voornamelijk om bluray/4K af te spelen want heb geen aparte speler hiervoor (geen hdmi meer vrij op tv ;) )

Had er niet aan gedacht als ik de pro besteld had dat madam haar periode deraan komt van Sissi / Downton Abbey op bluray te kijken 😇

Bij mij is het voornamelijk om bluray/4K af te spelen want heb geen aparte speler hiervoor (geen hdmi meer vrij op tv ;) )

Had er niet aan gedacht als ik de pro besteld had dat madam haar periode deraan komt van Sissi / Downton Abbey op bluray te kijken 😇
Ge kunt toch een Panasonic 4k BR speler kopen en dan een HDMI switch gebruiken?

Het prijsverschil is toch gewoon veel te groot tussen de slim en deze pro.
Ik kan mij moeilijk voorstellen hoe je dat kan verantwoorden.

Zelfde manier hoe je iets anders verantwoordt ? Waarom koop je een de laatste nieuwe gsm ipv een budget model?

Ergo : ik wil het beste of ik wil dat gewoon of een andere reden die het voor u aanvaardbaar maakt.

Ge kunt toch een Panasonic 4k BR speler kopen en dan een HDMI switch gebruiken?

Hier exact dat. Ik kan me al niet meer herinneren wanneer ik laatst nog een disk in mijn OG PS5 gestopt heb. Heb misschien 5 games liggen of zo. Heb ook wat UHD-BRs maar het probleem is dat ik in combinatie met mijn LG TV geen DTS naar mijn versterker krijg (mijn TV geeft dat niet door, en mijn versterker is er nog ene zonder HDMI). Gewone BRs speel ik zelfs gewoon op mijn PS3.
Kortom: als ik een Pro koop (nog altijd aan het twijfelen :p) ga ik wellicht niet eens een drive erbij kopen.

Zelfde verhaal voor grafische kaarten op pc, daar is het prijsverschil ook groot tussen mid -en high end. Toch is er voor beide een doelpubliek.

Ik koop het mij gewoon aangezien ik geen geld moet uitgeven aan games. Zo goed als elke game die ik wil, heb ik gratis.
Idem met de PS VR en PS VR2. Moest ik niet reviewen had ik die toestellen niet gekocht.

Zelfde manier hoe je iets anders verantwoordt ? Waarom koop je een de laatste nieuwe gsm ipv een budget model?

Ergo : ik wil het beste of ik wil dat gewoon of een andere reden die het voor u aanvaardbaar maakt.

Het verschil tussen beide toestellen is toch echt niet zo gigantisch dat het de bijna dubbele prijs verantwoord.
Natuurlijk zijn er mensen die het beste van het beste en het nieuwste van het nieuwste willen, maar qua value lijkt me dit alvast geen voltreffer.

Het lijkt mij gewoon te duur voor wat het is. En het kwalijke is dat mensen hierin ook deels meegaan waardoor bedrijven blijven denken dat ze ermee weg komen.

Het verschil tussen beide toestellen is toch echt niet zo gigantisch dat het de bijna dubbele prijs verantwoord.
Natuurlijk zijn er mensen die het beste van het beste en het nieuwste van het nieuwste willen, maar qua value lijkt me dit alvast geen voltreffer.

Het lijkt mij gewoon te duur voor wat het is. En het kwalijke is dat mensen hierin ook deels meegaan waardoor bedrijven blijven denken dat ze ermee weg komen.

Voor mij zou ik het ermee eens zijn. Aan de andere kant heb ik een Asus rog ally gekocht voor 700 euro in her verleden die meer stof zuigt dan gebruikt wordt.

Aan de andere kant heb ik op mijn desktop met vega64 daar geen andere grafische kaart ingestoken omdat het beeld voor mij nog altijd meer dan goed is. Dus ik volg u dat het zichtb1re verschil potentieel beperkt is.

Desondanks zijn er mensen die ondertussen een 3070 of zo zouden gestoken hebben. Of is er de vaststelling, dacht ik toch, dat deze pro het aantal tflops maal 3 doet. Zo rond de 30 ergens. Te duur is nu eenmaal perceptie xbox vond het niet nodig.

Tis idd vrij duur but what ya gonna do. Met quasi geen concurentie van andere partijen.
699 euro zoals ongeveer de us zou wa schappelijker zijn.
Het blijft een console voor hardcore mensen he

Terug
Bovenaan