PlayStation 5 Pro

Als er nog iemand op zoek is naar een PS5 Pro ik kan deze aankopen via bol voor 744 euro geleverd bij u thuis.Omdat ik korting heb via het werk :-)

Begint toch vrij triestig te worden je betaalt veel geld voor de ps5 en de huidige game kunnen geen 60 fps niet meer deftig draaien. Zie monster hunters world, silent hill enz...

Ben benieuwd hoelang deze ps5 pro ga mee gaan. 2 jaar en dan toch weer 30 FPS met goeie graphics en 60 fps met weer blurry graphics
Vandaar dat de Pro veel meer potentieel heeft, de PSSR doet meer dan de hardware upgrade kan.

Begint toch vrij triestig te worden je betaalt veel geld voor de ps5 en de huidige game kunnen geen 60 fps niet meer deftig draaien. Zie monster hunters world, silent hill enz...

Ben benieuwd hoelang deze ps5 pro ga mee gaan. 2 jaar en dan toch weer 30 FPS met goeie graphics en 60 fps met weer blurry graphics
Dat allemaal omdat weinig devs hun games nog deftig optimaliseren en liever allerlei fancy effectjes in hun spel steken ten koste van resolutie en/of framerate.

sja dat is dezelfde discussie over smartphones eh, er zijn er ook die ieder jaar de nieuwe iphone max pro ultimate 36g kopen voor 1500€
Als je "maar" 3 jaar op de ps5 pro zou spelen, dan nog is dat een ok value volgens mij
Daarbij worden games ook geoptimaliseerd voor de pro en draaien wel op 60fps (zie digital foundry)..

persoonlijk blijf ik bij de gewone ps5 en zie wel wat ze met de ps6 doen.

Altijd een dooddoener. Een beetje zoals 'een volk krijgt de leiders die het verdient'. Feit is dat je er als enkeling gewoon totaal geen impact op hebt, zelfs als je ook 10 anderen kan overtuigen.

Dat is zo, de markt is heel breed en zolang die niet massaal een game links laat liggen verandert er niets. Concord heeft laten zien dat het wel zo kan, de studio is reeds gesloten (jammer genoeg 170 man op straat).

Laatst bewerkt:
Dat is gewoon de standaardprijs in de Verenigde Staten.

De enige logische verklaring voor de hogere adviesprijs (€119,99) hier is een hogere winstmarge voor de retailer.
In de VS moet er nog BTW bij die er bij ons al.bij zit. Das minstens een gedeelte van het prijsverschil

In de VS moet er nog BTW bij die er bij ons al.bij zit. Das minstens een gedeelte van het prijsverschil
Klopt.

De sales tax verschilt per postcode. Dat is de reden waarom ginds nooit de prijs inclusief btw wordt geadverteerd. Voor New York City komt er $7,10 bij. Als je rekening gaat houden met het btw-verschil, wat hogere distributiekosten, een recupel-bijdrage en een extra marge op de wisselkoers neemt, dan nog zijn de Amerikaanse en Europese prijzen hiervan totaal niet vergelijkbaar.

Terug
Bovenaan