Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt wel aanlokkelijk.Als iemand korting wil op bol.com, stuur maar een bericht. Kan wel helpen met die benefits@work voor 6% korting.
Hoe gebeurt het dan? Wij schrijven het bedrag naar je over, en jij besteld dan ofzo?Ik heb 7% korting bij bol indien iemand iets wil, leveren kan gewoon meteen naar uw adres
743 euro voor de pro.
Inderdaad, er zijn meerdere wegen om aan een korting te komen.Er zijn toch veel manieren om zo (en meer) kortingen te bekomen bij bol.com?
Bv ambtenaren, engie korting, Axa korting, Luminus korting etc.
De kans is groot dat je het zelf hebt zonder het te weten.

Hoeveel korting hebben die dan?Is hier geen politieagent die voor iedereen in de Dreamland een ps5 pro met dikke korting kan kopen?![]()
Hey,Hoe gebeurt het dan? Wij schrijven het bedrag naar je over, en jij besteld dan ofzo?
Je kan per account maar 2 ps5 pro bestellen.
Had ik ook bij dreamland 10% nu is dat terug gebracht naar 7%Hoeveel korting hebben die dan?
Ik had vroeger 10% korting in dreamland maar is nu maar 7% meer...
Ik kijk daar eigenlijk veel te weinig naar. Zou ik eigenlijk meer eens in de gaten moeten houden die dingen.Is hier geen politieagent die voor iedereen in de Dreamland een ps5 pro met dikke korting kan kopen?![]()
Ik pak deze die we in beslag nemen mee naar huis of koop die met in beslag genomen geld.
Die hadden 20 of 30% dacht ik.Hoeveel korting hebben die dan?
Die hadden 20 of 30% dacht ik.
Nu is het blijkbaar niet meer zoveel korting.
.Idem 10% bij volvo vroegerHoeveel korting hebben die dan?
Dreamland staat niet meer op de lijst. 6% bij Bol nu.Idem 10% bij volvo vroeger