Van mij en ikbenben.Ik zien al 2 ps5 pro 's staan in de bol banner, goed bezig mannen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van mij en ikbenben.Ik zien al 2 ps5 pro 's staan in de bol banner, goed bezig mannen![]()
Op gsm staat die gewoon op de forum front page ?Hoe bestel je via de referral? Ik vind geen link in OP.
Dat is toch gewoon een link (met referral) naar bol.com. Als ik ps5 pro dan zoek dan is het de gewone prijs van 799 euro.Op gsm staat die gewoon op de forum front page ?
(onderaan)
Ben je geen 2 zaken door elkaar aan het halen? Zij hebben besteld via een aankoopplatform via het werk waarbij ze korting hebben. Dus bonnen aankopen met korting erop.Dat is toch gewoon een link (met referral) naar bol.com. Als ik ps5 pro dan zoek dan is het de gewone prijs van 799 euro.
Dat denk ik ookBen je geen 2 zaken door elkaar aan het halen? Zij hebben besteld via een aankoopplatform via het werk waarbij ze korting hebben. Dus bonnen aankopen met korting erop.
De referral moet je op klikken zodat bol kan zien dat BG je heeft doorgestuurd, zodat BG een percentje krijgt van die aankoop.
Tenzij ik zelf iets over het hoofd zie?
Nee, gewoon omdat je de vraag stelde dacht ik, toch eens checken of er geen misverstand wasDat denk ik ook
Same here , elke dag schuim ik de websites af maar nog steeds nergens te vinden. Denk dat we gewoon nog ff geduld moeten hebbenIemand die nog een disc drive weet te koop staan? Nog steeds naar op zoek![]()

Idd hetzelfde hier, vermoed dat ze terug op stock komen op releasedatum van de PS5 proSame here , elke dag schuim ik de websites af maar nog steeds nergens te vinden. Denk dat we gewoon nog ff geduld moeten hebben![]()