PlayStation 5 Pro

Dat is toch gewoon een link (met referral) naar bol.com. Als ik ps5 pro dan zoek dan is het de gewone prijs van 799 euro.
Ben je geen 2 zaken door elkaar aan het halen? Zij hebben besteld via een aankoopplatform via het werk waarbij ze korting hebben. Dus bonnen aankopen met korting erop.

De referral moet je op klikken zodat bol kan zien dat BG je heeft doorgestuurd, zodat BG een percentje krijgt van die aankoop.

Tenzij ik zelf iets over het hoofd zie?

Ben je geen 2 zaken door elkaar aan het halen? Zij hebben besteld via een aankoopplatform via het werk waarbij ze korting hebben. Dus bonnen aankopen met korting erop.

De referral moet je op klikken zodat bol kan zien dat BG je heeft doorgestuurd, zodat BG een percentje krijgt van die aankoop.

Tenzij ik zelf iets over het hoofd zie?
Dat denk ik ook

Shit... :)

2024-10-29-17-30-32-Chat-GPT.png

Begint toch vrij triestig te worden je betaalt veel geld voor de ps5 en de huidige game kunnen geen 60 fps niet meer deftig draaien. Zie monster hunters world, silent hill enz...

Ben benieuwd hoelang deze ps5 pro ga mee gaan. 2 jaar en dan toch weer 30 FPS met goeie graphics en 60 fps met weer blurry graphics

Terug
Bovenaan