PlayStation 5 Pro

Mijne maat wil mijn PS5 slim 30th versie wisselen in een PS5 pro. Dat is wel tempting :D.
Maar an de andere kant wil ik die stiekem gewoon houden. Ik speel toch niet zoveel.

Zijn er nog mensen met een pre order via Krefel die nog niets hebben gehoord? Ik had deze vorige week besteld en vandaag te zien op de site dat hij ‘tijdelijk niet leverbaar’ zou zijn.
Via hun chat kunnen niet zien wanneer deze geleverd zou worden.

Veel hangt toch af van het type spel dat je speelt. Een open world als God of War of Horizon speel je toch veel liever op een groot scherm lijkt me. Terwijl snelle shooters me inderdaad wel iets fijner lijken op kleinere schermen.

Veel hangt toch af van het type spel dat je speelt. Een open world als God of War of Horizon speel je toch veel liever op een groot scherm lijkt me. Terwijl snelle shooters me inderdaad wel iets fijner lijken op kleinere schermen.
Ja dat klopt !
Maar ik heb de 3 consoles en speel heel graag gears of war, maar geniet ook erg van een sp zoals een god of war. Daarom dat ik voor de beide opstellingen wil gaan. Ik heb de plaats en dan hoef ik niet te kiezen, één van de reden dat ik ook de 3 consoles heb staan

Terug
Bovenaan