nokeyboard
Well-known member
Zijt daar maar zeker van.De PS5 pro zal ook een beetje een test zijn naar prijselasticiteit om te kijken hoever ze de PS6 gaan kunnen pushen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijt daar maar zeker van.De PS5 pro zal ook een beetje een test zijn naar prijselasticiteit om te kijken hoever ze de PS6 gaan kunnen pushen.
Zou de slim gewoon bijhouden, wij als leek gaan amper het verschil zien tussen de slim en proIk koop me later een PS5 Pro, voor de huidige games deze maand nog niet.
Voor Astro Bot, Lego Horizon heb ik de kracht niet nodig
De PS5 slim verkopen dat zal weer iets anders zijn![]()

Ga nooit gedaan zijn. Game pc's moet je ook upgraden voor 60 fps te behouden.
Sommige mensen hebben skillsVoor mij is 30 onspeelbaar geworden.
Snap niet hoe mensen dit kunnen spelen..

Bloodborne made me the man I am today!Sommige mensen hebben skills![]()
Kunt proberen heSMS van dreamland gekregen dat hij klaarligt , meekrijgen zal nog iets anders zijn .

Blijft toch ongeloofelijk. Geen discdrive. Geen stand. 800 knotsen. En +- 100eu jaar om online te kunnen.
Volgend jaar de Switch 2, loop niet te ver weg!Blijft toch ongeloofelijk. Geen discdrive. Geen stand. 800 knotsen. En +- 100eu jaar om online te kunnen.
Mijn periode van "Nintendo-hatin" is ffkes voorbij denk.
Zover zou k nie gaan. De nieuwe switch zal weer een underpowered overpriced console zijnBlijft toch ongeloofelijk. Geen discdrive. Geen stand. 800 knotsen. En +- 100eu jaar om online te kunnen.
Mijn periode van "Nintendo-hatin" is ffkes voorbij denk.