Pinball games thread

Heb plaats gemaakt. Vandaag geinstalleerd en al meteen het Marvel pack gekocht en dan ook nog twee Zen tafels die ik nog niet had (ene met een inktvis Chtulu ofzo en ene met Grimm sprookjes). Ga in de eerste plaats tafels kopen die ik nog niet had op de Switch. Precies wel een heel pak ontbrekende op PS5? (Skyrim, Fallout, Family Guy, Bob's Burgers enz...)
 
Ik kan ni vergelijken, want heb geen switch, maar denk gewoon dat ze nog een resem zullen releasen ze, ze gaan niet van dag 1 alles lossen eh

Ge spreekt van FX 3 tafels, toch?

FX wordt pas gereleased in april dacht ik... (voor switch)
 
Yep de FX3 tafels van de switch. Daar heb ik ook nog een alleenstaand spel op ook. Star Wars Pinball. Dus die tafels heb ik ook allemaal gespeeld. Die nieuwe van de Mandalorian nog niet. Dat wordt dan de volgende aankoop (samen met Adams Family en de World Cup). Maar eerst al die nieuw van Marvel doen (allez nieuw voor mij want op de Switch FX3 kon je die niet kopen)
 
Net mailtje van Zen, een aantal packs met tafels aan 33 % korting op die add-ons in de ps store
Al gezien. Vandaag voor 50 euros tafels bijgekocht. 2x Star Wars en Zen collectie 1.
Blijft nog 60 euros aan tafels over. Dan heb ik alles. o_O

Vandaag had ik in events een topscore op een Williams tafel (Voltaire), maar die heeft niet geupdate :mad: (daar gaat mijn diamond cup en forever 4e)
 
Al gezien. Vandaag voor 50 euros tafels bijgekocht. 2x Star Wars en Zen collectie 1.
Blijft nog 60 euros aan tafels over. Dan heb ik alles. o_O

Vandaag had ik in events een topscore op een Williams tafel (Voltaire), maar die heeft niet geupdate :mad: (daar gaat mijn diamond cup en forever 4e)
In tournaments behaalde score draagt niet over naar de all time high score van die tafel zelf in 'classic' in alle geval toch... Als het dat is dat je bedoelt, tenzij in het event zelf?
 
Die korting die nu wordt aangeboden, zijn bestaande pinball packs van FX3. Sloebers, ze zouden beter een korting geven op hun nieuwe tafels.
 
Had gisteren nog eens zin om Zen Pinball te spelen. Echter bleek nu op mijn PS5 geen enkele tafel meer te werken. Ik had normaal 3 gratis tafels (Castle Storm, Wild West Rampage en Sorcerer's Lair. Ik kon die zogezegd aankopen, maar ook dat werkte niet, want blijkbaar moet je die importeren van PSVita of PS3.
Ik ga ervan uit dat die Zen Pinball een heel oude PS4 game is, maar ben nochtans vrij zeker dat ik die ook nog op de PS5 gespeeld heb met die gratis tafels. Dus beetje bizar dat dat ineens niet meer gaat.
 
Iemand een goed adres voor flipperkasten maar geen virtuele?
FreePlay Lanaken.

Voor €15 mag je 4uur onbeperkt spelen.

Schat 30 tafels.

Attack From Mars
Adams Family
Deadpool
Stranger Things
Acdc
Indiana Jones
Night of Arabia
Playboy
Shrek

Zijn zowat degene waar ik nu op kom.
Gaan er regelmatig weg en bij.
 
In tournaments behaalde score draagt niet over naar de all time high score van die tafel zelf in 'classic' in alle geval toch... Als het dat is dat je bedoelt, tenzij in het event zelf?
Score van het event. Ik heb wel 2 gouden cups binnen (en de gouden trophy van de trophylist) maar ik had er dus eigenlijk drie moeten hebben. Twee gouden van 2x 3e plaats en dan die diamond van Voltaire dat niet had geupdate waar ik eerste was :angry:
Deze week wilt het niet lukken met de event... alleen maar 3e overal en ik haat dr Dude... daar ben ik maar 20ste. Ik begrijp die kast niet.
 
Damn, en ik heb mijn pinball pass al gebruikt voor een zekere Gethez zn score te breken op Brothers in Arms... :thinking:

Even meegeven dat na de PS5 patch er een bug is met de crossplay. Als ge dat afzet kunt ge geen season puntjes krijgen (voor de cosmetic rewards) en wordt uw score ook niet gesaved wegens connection error met gameserver. Met crossplay aan, geen probleem evenwel. Ik sta voor 't moment 15e op Jurassic Park. :cool:
 
Damn, en ik heb mijn pinball pass al gebruikt voor een zekere Gethez zn score te breken op Brothers in Arms... :thinking:

Even meegeven dat na de PS5 patch er een bug is met de crossplay. Als ge dat afzet kunt ge geen season puntjes krijgen (voor de cosmetic rewards) en wordt uw score ook niet gesaved wegens connection error met gameserver. Met crossplay aan, geen probleem evenwel. Ik sta voor 't moment 15e op Jurassic Park. :cool:
?? Brothers in arms?

Daar sta ik toch helemaal niet zo hoog in??
 
?? Brothers in arms?

Daar sta ik toch helemaal niet zo hoog in??
I dunno waar ge staat, ik kreeg ne pop up tijdens het spelen dat ik uw score had geklopt. Bij FX3 was dat toch beter ze, daar kon ge filteren op friends voor de scores te zien.
 
Net nog eens de oude zen pinball geboot, mijn highscore van 28mil naar 51 mil gebracht op de Street fighter II tafel. alles lukte bijna, meer dan een halfuur aan bezig geweest. Was wel cool om zo gefocust te blijven. En dan te zeggen dat bal 2 bijna direct weg was, dus eigenlijk met 2 pogingen zo ver geraakt, de multiball een keer of 7 kunnen starten, feels good
 
Terug
Bovenaan