Play4 Personal Trainers

Ze gaven ook aan dat de ouders eerst problemen hadden met de relatie, ik vermoed dat Tibby, what's in a name, dan uit minder gegoede kringen komt.

Ze posten gewoon filmpjes uit het programma op hun TikTok dus ik denk niet dat ze door hebben hoe ze overkomen.
 
Ik moest even nadenken van waar ik die Axelle Aerts kende. Die heeft enkele jaren geleden ook al meegedaan aan Pink Ambition, en daarnaast heeft ze zich ook al via zangwedstrijden en andere manieren naar het BV-schap proberen werken. Toch toevallig dat zo iemand dan plots een 'medium' blijkt te zijn en mensen gaat bijstaan met mental coaching.

Overigens is dat zo een kringetje vrouwelijke influencers dat je vaker ziet terugkomen in zo een programma's. Jill Cnudde (Jonge Wolven, Anouk Matton Privé), Cilem Tunc (Jonge Wolven, Anouk Matton Privé), Axelle Aerts (Pink Ambition, Personal Trainers), deze laatste kwam ook al in beeld in The Sky Is the Limit samen met 2 Empress. Zou me trouwens niet verbazen dat die Axelle ook de spirituele figuur is die Anouk Matton bijstaat.
 
Dat koppel had niet zo lang geleden een appartement gekocht in een complex waar ik syndicus van was. Hebben op enkele maanden tijd volledig verbouwd om door te verkopen en bij de andere bewoners het bloed vanonder de nagels gekregen (geluidsoverlast na 22u, overal vuil achterlaten in de gang en inkom,...). Zijn mensen die totaal geen rekening houden met anderen en zich superieur voelen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 515
Ik ben nu pas beginnen kijken en zat net bij de 3de aflevering vol met spiritualiteit... Man, wat kan ik mij toch kwaad maken in die kwakzalverij! Personal training op zich is al vaak gericht op inspelen op de onzekerheden van mensen, maar als je met je kwakzalverij geld probeert te verdienen met kwetsbare mensen overschrijd je toch echt wel een grens.

Ik begrijp dat niet iedereen geholpen is met de traditionele aanpak, maar ik zet toch wel heel veel vraagtekens bij de professionaliteit van één of andere fitgirl die je energetisch probeert te healen of een trainer die beweert dat je 'issues weg zijn door wat met je tissues te bewegen'. Zulke dingen mogen ze van mij toch echt wel veel strenger opvolgen.

Gelukkig zijn er ook nog trainers zoals Lesley en Johnny in dit programma om ook de andere kant te tonen.
 
Ons TikTok koppeltje is ondertussen uit elkaar trouwens.

En aan instagram te zien heeft ons Tibby al een nieuwe lover 🙃
 
Terug
Bovenaan