Parijs-Roubaix 09/04/23

VDP toch wel schuldig aan de val van Degenkolb, probeerde een gat in te duiken dat er niet was.

Wat zeg jij toch eigenlijk? Vdp kan toch niet weten dat zijn ploeggenoot van het midden naar rechts ging komen. Er kon zelfs een camion door dat gat passeren.
Al die zever om toch maar iets slechts over vdp te kunnen zeggen van sommigen.

Ook heel sportief van van aert om op dat moment te gaan aanvallen. God straft blijkbaar onmiddellijk.

Mijne man is gewonnen.
De rest is bijzaak 😅😅
Ik zie VDP graag rijden. Lekker aanvallend. Do not get me wrong. Ik ben blij met zijn overwinning. Maar ik ben gewoon wat teleurgesteld dat het op het einde zo gemakkelijk ging door pech. Maar dat is nu éénmaal PRB zeker?

Op naar de volgende koers!

Ook heel sportief van van aert om op dat moment te gaan aanvallen. God straft blijkbaar onmiddellijk.
VDP had toch net hetzelfde gedaan had hij VA daar geweest? Het is koers he!

Wat zeg jij toch eigenlijk? Vdp kan toch niet weten dat zijn ploeggenoot van het midden naar rechts ging komen. Er kon zelfs een camion door dat gat passeren.

VA was daar al op snelheid... Om toch maar iets slechts te zeggen over VA?

Ik zie VDP graag rijden. Lekker aanvallend. Do not get me wrong. Ik ben blij met zijn overwinning. Maar ik ben gewoon wat teleurgesteld dat het op het einde zo gemakkelijk ging door pech. Maar dat is nu éénmaal PRB zeker?
Zo makkelijk ging…
Jonge jonge heb je de koers gezien? :P
Hij moest vol aanzetten om terug op WVA zijn wiel te geraken en rijdt dan nog vol door om zijn voorsprong vast te houden.

Om niet te vergeten dat hij 84km voorop heeft gereden in een elite groepje.
Hij was onderweg ook de enige die eens iets aanvallend probeerde.

Ringeloren? Philipsen is een veel betere sprinter als Van Aert
Echt ge leest soms wat :lol: maar dit natuurlijk Philipsen altijd sneller normaal. Van Aert was dik in orde overigens die aanvallen nog in groepjes Pedersen er nog afketsen.

VA leek me wel het sterkst in koers, VDP moest veel risico nemen, had toch verschillende momentjes die heel anders konden afgelopen zijn, maar wel mooi om een renner zo op de limiet en soms erover te zijn rijden. Het blijven tenslotte koersvelokes :-D

Ringeloren? Philipsen is een veel betere sprinter als Van Aert
Als je ziet welke koers Phillipsen hier rijdt dan kan je spreken van een klassiek renner die massasprints kan winnen.

Echt fenomenaal die kerel. Goudhaantje!

Alpecin de ploeg van het voorjaar?

Twas het laatste moment om te schiften, mvdp begon met de aanzet net voor hij botst met philipsen en verliest mss 2-3-5" , WVA was sowieso niet losgekomen van mvdp.

En dan kon de rest mss toch nog terugkomen want dan kon mvdp pokeren op Philipsen.

En de pech kwam door race incident door Alpecin zelf. Het is zeker niet gestolen , gewoon de platte band is gewoon een doorn in het oog van deze editie.

En zonder overdrijven Degenkolb was onverwacht de 4de beste man in koers vandaag

Gewoon jammer voor de koers.

Zo makkelijk ging…
Jonge jonge heb je de koers gezien? :p

Hij moest vol aanzetten om terug op WVA zijn wiel te geraken en rijdt dan nog vol door om zijn voorsprong vast te houden.

Om niet te vergeten dat hij 84km voorop heeft gereden in een elite groepje.
Hij was onderweg ook de enige die eens iets aanvallend probeerde.
Trek mijn woorden toch niet eens continue onder de microscoop kerel en verdraai mijn woorden toch niet eens elke keer opnieuw /s
Dit doe je trouwens al sinds 2010. :D /s

Ik vind dit regelmatig wel plezierig, maar ik heb toch al 13 jaar de indruk dat we heel dikwijls naast elkaar aan het praten zijn ipv met elkaar en elkaar de duivel willen aandoen. /s

Ik spreek helemaal niet over de volledige koers, ik spreek over het moment na die lekke band ;)

Je moet niet zo aanvallend reageren. Net de herhaling nog eens bekeken en het was inderdaad Philipsen die de deur dicht deed, maar die heeft natuurlijk geen ogen op zijn rug en kan niet weten dat VDP er op die moment tussen wil kruipen.

Twas het laatste moment om te schiften, mvdp begon met de aanzet net voor hij botst met philipsen en verliest mss 2-3-5" , WVA was sowieso niet losgekomen van mvdp.

En dan kon de rest mss toch nog terugkomen want dan kon mvdp pokeren op Philipsen.

En de pech kwam door race incident door Alpecin zelf. Het is zeker niet gestolen , gewoon de platte band is gewoon een doorn in het oog van deze editie.

En zonder overdrijven Degenkolb was onverwacht de 4de beste man in koers vandaag

Gewoon jammer voor de koers.

Ja idd heel jammer. Ook vdp gaat dit jammer vinden want het is natuurlijk veel eervoller om het te kunnen uitvechten tot op de meet en volgens mij was had hij het gevoel wel van de sterkste te zijn van de 2.

Als je ziet welke koers Phillipsen hier rijdt dan kan je spreken van een klassiek renner die massasprints kan winnen.

Echt fenomenaal die kerel. Goudhaantje!

Alpecin de ploeg van het voorjaar?
Ik vind je best een toffe kerel eigenlijk. Maar het blijft een tekstforum en ja 'het is wat het is.'
Ik denk dat we face to face betere en véél duidelijker communicaties zouden hebben. Lees: Ik ben daar 100% zeker van.

Anyways we gaan een beetje :offtopic: :)

Laatst bewerkt:
Liever op uw waarde geklopt worden dan door een platte band toch, en Wout maakte zeker ook kans vandaag om te winnen. Zoveel kansen zijn er ook niet om Parijs-Roubaix te winnen. Dat maakt het extra zuur.

Eigenlijk de eerste koers waar VA het zonder ploeg moest doen in de finale en waar ik hem eigenlijk het slimst heb zien rijden. Ik betwijfel of VDP tegen hem zou gewonnen hebben.

Terug
Bovenaan