Parijs-Roubaix 09/04/23

VA versneld op moment dat VDP moet remmen.

Mogen ze daar klaar staan met reservefiets eigenlijk of moet die van wagen komen?
Wielen mag langs de kant van de weg, fiets moet van de wagen komen (zodat die op voorhand en nadien gecontroleerd kunnen worden vermoed ik).

VA was volgens mij op carrefour sterker dan VDP + die laatste had geluk of hij lag op de grond.

Samen naar de finish? Ik had het nog eens willen zien.
Volgens mij had VA dan gewonnen.

VDP gaat het niet gestolen hebben maar die lekke band .. dat is gewoon de finale naar de kloten doen.

VA was volgens mij op carrefour sterker dan VDP + die laatste had geluk of hij lag op de grond.

Samen naar de finish? Ik had het nog eens willen zien.
Volgens mij had VA dan gewonnen.

VDP gaat het niet gestolen hebben maar die lekke band .. dat is gewoon de finale naar de kloten doen.
Ik volg

Als we eerlijk zijn, hij reed op carrefour wel mooi het gat dicht op WVA.
Zit al heel de dag koers te maken en weg te springen.
Sterkste renner gaat toch winnen zonder pech?
Op een renner die plat staat?

Het is niet omdat je ervoor het meeste werk doet dat je de beste bent hé. Het is de finish die telt...

Nou ja dikke anti-climax hoor dit.

Wout rijdt lek op 100m van het einde of zo en Philipsen die een DQ verdient die zit hier nu perfect stoorwerk te doen.

Ik heb hier ooit iemand weten zeggen dat lek rijden je eigen domme fout is. Na een veldrit, ik denk Kasterlee, waarin VDP lek reed wist die persoon te vertellen dat je de minst sterke bent wanneer je lek rijdt. Was een uitspraak van een echte WVA fan natuurlijk. Vraag me af of die er vandaag hetzelfde over denkt.
Bullshit natuurlijk. Dit is spijtig, heel spijtig. Ik had heel graag een echt gevecht gezien tussen die 2. Wie niet ? En dat de beste moge winnen. DAt Matthieu nu moet wachten is ook wel flauwe natuurlijk. Lekke banden horen er bij. Wout zou volgens mij ook niet wachten. Het is net om die lekke banden dat PR nu niet direct mijn favoriete koers is.

Terug
Bovenaan