Parijs-Roubaix 09/04/23

Roubaix is ook altijd late aankomst. Is nog zeker 150km rijden als ze in de uitzending komen.

Straks uitgesteld kijken helaas, mar ik ben benieuwd of we tien jaar na datum opnieuw een sprint gaan zien met Pedersen en Van Hooydonck. Zou zo maar eens kunnen!

Op deze manier gaat Karl de eerste kasseistrook niet halen om 13:30. Ze zijn weer serieus aan het vlammen, 75km en geen vlucht.

Asgreen plat, Sénéchal plat, iemand (Ballerini?) bij die val van Ineos... 3 stroken ver. Gaat lekker voor QS so far :unsure:

Kom net thuis en hoor dat Asgreen in de achtergrond zit :( wordt weer een lekker dagje. Hoe heeft QS ooit zoveel Roubaixs gewonnen. Al hun geluk opgebruikt de voorbije 20 jaar.

Game over voor Asgreen vrees ik nog voor het echt begonnen is. :frown: Dit kost enorm veel krachten.

Ik wens niemand nu pech toe, want dit is zo'n typische koers waar soms de sterkste wint, maar soms ook diegene met de minste pech.

Hoe ist met Ganna?
Denk quickstep als klassieke ploeg is gedaan, ze zitten in de overgang naar ronde ploeg. Volgend jaar nog een paar man weg en tis helemaal gedaan.

Hoe ist met Ganna?
Denk quickstep als klassieke ploeg is gedaan, ze zitten in de overgang naar ronde ploeg. Volgend jaar nog een paar man weg en tis helemaal gedaan.

Ganna zit vooraan met 2 ploegmaats ziet er goed uit.

Lampaert en Asgreen hebben nog een contract voor volgend jaar en Evenepoel won vorig jaar nog LBL en blijft ook wel nog een tijdje bij QS dus QS als klassieke ploeg zal wel nog een tijdje blijven bestaan.

Even doortrekken en het hele peloton ligt er al af, de besten zijn er al aan begonnen, dat is echt wel vroeg.

Het is koers! :tongue:

Ai ai Asgreen weeral ..

Van Baarle is game over. Die is ook gevallen, hij heeft pijn en hij was al niet 100% ..

Laatst bewerkt:
Over en uit voor de winnaar van vorig jaar :(
Asgreen uiteraard weer erbij.

Laporte er ook af. INTERESSANT!

Terug
Bovenaan