Painted miniatures - tips, tricks and pics

Mijn pile of shame is vandaag weer wat gegroeid. 😱
nfouRQbZLO2jBTvgSESqSml7.jpg
 
Seg euhmm,,, ik wil niet overkomen als een totale noob.
Maar,,, kan iemand mij even doorgeven hoe je op een simpele manier fotookes op het forum kan posten?
Ik dacht aan uploaden op een site en dan de forum-link daar kopiëren en hier neerplakken maar dat werkt precies niet.
 
Moet ik dit nu bij de kickstarter thread posten of hier? :) Deze thread lijkt mij het beste. De nieuwe wet palette van Redgrass, gebacked op een klein uurtje :


Ik ga voor het pakket van 49€.
 
Ik ben nog aan het twijfelen.
Ik zie om eerlijk te zien in de meerwaarde niet echt van die opzetstukken.
 
Ik ben nog aan het twijfelen.
Ik zie om eerlijk te zien in de meerwaarde niet echt van die opzetstukken.
Als je al een wet palette hebt is het idd een kleine upgrade. Ik zit nog met een zelfgemaakte, dus voor mij persoonlijk is het wel de moeite. Deze keer zijn het ook afwasbare membranes eh. Die gaan veel langer mee dan die van de voorganger.

Trouwens het is 8€ verzending naar BE.
 
ik heb zonet de command edition set van Warhammer 40k gekocht maar ik ontbreek nog wat tools. Iemand tips voor goedkope penselen en brushes voor een beginnende painter? Er zijn zoveel opties dat ik niet meteen zou weten wat aan te schaffen...
 
Ik zou met een setje penselen kopen van Army painter. Die zijn zeker niet te duur, speciaal gemaakt voor miniatures en zijn bovengemiddeld van kwaliteit.

Zoiets :


Of zoiets :


Verder koop ik altijd goedkope penselen via Aliexpress.


Let wel dat het een setje is voor miniature painting en niet voor gewone schilderijen :) + dat de verzending uit Spanje is, anders heb je een hoop invoerrechten aan je been.
 
Iemand die eens wil oefenen op mijn Gloomhaven characters toevallig? Eventueel tegen een kleine vergoeding 🥸. Stuur maar een pb indien interesse!
 
Ik vind het véél te duur, anders had ik het al lang gekocht :p
Het is idd prijzig. Marvel / disney he. Maar kwaliteit van minis is goed, ze zijn eenvoudig te assembleren en de regels zijn lekker simpel zodat iedereen er meteen mee vertrokken is. Enige stomme is de tacotruck die ge bij deadpool moest kopen. Hoge prijs en ik schilder nie graag grote setpieces
 
zeer proper resultaat voor 3u werk
Ik was er ook van verschoten en ga het zeker meer gaan gebruiken.

Nuja, het zijn ook allemaal snelle technieken he : contrastverf, drybrushen, wash... en ook maar weinig kleur uiteindelijk. Je spaart ook een pak corrigeerwerk uit. Als je snel een leger wil klaar zetten (of niet graag verft) is het een aanrader.
 
Terug
Bovenaan