OS 2024 | Algemeen + kleinere sporten

Die tussenfilmpjes zijn wel afgrijselijk gemonteerd, die saturatie, die downscaling richting 360P af en toe, het zomerse editing team heeft zich uitgeleefd.

Hoe anders die openingsceremonie ook was, de slotceremonie is zo onopvallend mogelijk gemaakt met de middenmoot als maatstaf. Dat spektakel met die ringen hebben we al in vijf iteraties gezien, dus dat hoogtepunt was het ook niet.

Nu nog luisteren naar speeches die nog een half uur duren.

Ik kan niet wachten tot het team van LA de boel daar overneemt.

Van mij mag Tom Cruise stilaan van het dak springen:biglaugh:

Net zoals die anticipatie over wie die gemaskerde man was tijdens de openingsceremonie, vrees ik dat dit ook weer een sisser wordt. Al zou het natuurlijk kunnen tijdens officiële overhandiging aan LA.
EDIT: volgens een beeld op HLN gedeeld, zoe Cruise inderdaad al op het dak gespot zijn.

GUupwifWkAAFtbJ
LOL

Ofwel hebben ze bepaalde delen uit de slotceremonie gehouden om commotie te vermijden ? Het contrast met de openingsceremonie is groot.

Tom Cruise laat nog eens zien waarom iedereen het zo'n zalige vent vindt. :cheer: Doet het toch maar weer mooi op z'n 62.

Kijk wel al uit naar de Olympics in LA. Amerikanen zijn bombastisch, maar voor zo'n evenementen mag dat wel. 😅

Terug
Bovenaan