Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kajakker Peeters zijn klacht is gegrond verklaard en mag naar volgende ronde
Voor zij die het gemist hebben: hij had klacht ingediend wegens wier aan zijn boot![]()
Mooi voor hem dat hij er zo niet uit moet, was pijnlijk.Als je beste poging van de 3 telt, waarom begon Nina da niet gewoon met een (veel) lager gewicht? Dan heb je tenminste een score staan. Of zie ik iets over het hoofd?
Waarom? (Heb het interview niet gezien)Zal wel in samenspraak besloten zijn. Interview nadien vond ik eerlijk een pak erger.
Ik dacht een teleurgestelde persoon te zien maar totaal niet. Dat is soms het probleem t.o.v. Nederland, die mentaliteit. Nina kan beter!Waarom? (Heb het interview niet gezien)
Awel ik vond dat ook... wat een vreemde attitude in dat interview... Zat samen met mijn vrouw te kijken en die zei ook 'wa is da'Zal wel in samenspraak besloten zijn. Interview nadien vond ik eerlijk een pak erger.

Nina: Ik mag trots zijn.
Dan denk ik: Trots zijn op wat?
Dat ze dus op de spelen staat? OK dan maar zeker?
Alle no offense en dit is erg genoeg. Maar zo'n interview (ik ga het hele interview hier nu wel niet posten, zoek het op) is toch volkomen nutteloos en komt ook slecht over.
Ik dacht net hetzelfde toen ik het interview daarstraks zag, ik had zelfs plaatsvervangende schaamte een totaal gebrek aan winnaarsmentaliteit. Geen zelfreflectie, met deze mentaliteit gaat ze nooit prijzen winnen.Ik dacht een teleurgestelde persoon te zien maar totaal niet. Dat is soms het probleem t.o.v. Nederland, die mentaliteit. Nina kan beter!