Exorikos
Active member
Dat heeft geen zin. Je kan nooit het verschil groot genoeg maken op die ellendige parcoursen van World Triathlon.Waarom vallen de mindere lopers niet aan bij het fietsen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heeft geen zin. Je kan nooit het verschil groot genoeg maken op die ellendige parcoursen van World Triathlon.Waarom vallen de mindere lopers niet aan bij het fietsen?
Wat waren de verwachtingen?Belgen toch enorm tegenvallend
"Wat waren de verwachtingen?
Je moet die zijn borstkas eens in profiel bekijken. Die gast is eigenlijk half long, half spieren. Ik vind het wat onnozel om te zeggen dat hij de Tour gaat winnen, maar als die stopt met zwemmen is er wel veel mogelijk met zo'n metabolisme.Blumenfelt is massive eigenlijk, die wilt de Tour winnen?
Zou de hoogste VOmax ooit gemeten hebben, maar is niet alles natuurlijk. Wel boeiend voor de kijker om te kijken hle ver hij geraaktBlumenfelt is massive eigenlijk, die wilt de Tour winnen?
. Vooral in peloton leren rijden, snelle bochten nemen, ... zal een uitdaging zijn qua techniekTriathlon is ook in peloton heZou de hoogste VOmax ooit gemeten hebben, maar is niet alles natuurlijk. Wel boeiend voor de kijker om te kijken hle ver hij geraakt. Vooral in peloton leren rijden, snelle bochten nemen, ... zal een uitdaging zijn qua techniek

Maar niet zo enorm.Triathlon is ook in peloton he![]()
Top 8 toch minimaal voor 1 van de 2Wat waren de verwachtingen?
Die was wel overduidelijk gewoon mis gemeten, ik denk zelfs dat dat ook erkend werd?Zou de hoogste VOmax ooit gemeten hebben, maar is niet alles natuurlijk. Wel boeiend voor de kijker om te kijken hle ver hij geraakt. Vooral in peloton leren rijden, snelle bochten nemen, ... zal een uitdaging zijn qua techniek
Source ?Die was wel overduidelijk gewoon mis gemeten, ik denk zelfs dat dat ook erkend werd?
7,7 l/kg zuurstof, 7% meer dan het vorige record.Source ?
Indien niet in triathlon, in welke sport verwacht je de hoogste VO2 ?
shows.acast.com