Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En, aan te raden?![]()
Ah yes niks leuker dan die dromen!Bijna 1 maand verder nu en ik ben nog wel een puinhoop, teveel herinneringen, te moeilijk om te kijken hoe de andere persoon haar leven verder zet terwijl dat van jou stil staat.
Vannacht gedroomd dat we een leuke dag hadden en terug samenkwamen en knuffelen en doen, fuck wat een hel om daar uit wakker te worden.
De dagen dat ik de kleine niet heb loop ik hier 12-14 uur te werken omdat ik niet veel anders kan doen, er is toch niemand die op me wacht, mijn werk gaat zeker 30-40% trager dan vroeger dusja kan niet anders dan gewoon rustig aan de hele dag verder doen.
De schatter is geweest dus nu is het afwachten op wat cijfers en nummers en dan eens gaan rekenen en tellen wat ik ga doen met het huis.

Hoho heerlijk voor die mens. Binnen 15j weer een vers blaadje. Legacy 4.0Ik vond dat ik op mijn 38ste al oud was om nog eens papa te zijn.
Zelf mijn vader verloren toen hij net geen 50 was. Dat speelt wel mee in mijn hoofd, dat de jongste dan maar 12 is.
Anderzijds een van mijn nichtjes is samen met iemand van 70 en ze zijn een paar maanden geleden ouders geworden. Hij heeft zowel volwassen kinderen, kleinkinderen, nog een tiener uit een andere relatie en nu dus terug een baby.
Kan wel enkele weken tot paar maanden duren, je focussen op 't werk en je kleine, en het zal wel overwaaien. Komt goed, ander en beter, maar ook voor jou een levensles om je toekomstige liefde wat meer aandacht te geven. De mijne beklaagd het hier ook soms, maar weet ten minste dat ik op weg ben naar een leuker leven, dat is ook één van de redenen waarom ik stop met m'n zaak...Bijna 1 maand verder nu en ik ben nog wel een puinhoop, teveel herinneringen, te moeilijk om te kijken hoe de andere persoon haar leven verder zet terwijl dat van jou stil staat.
Kan wel enkele weken tot paar maanden duren, je focussen op 't werk en je kleine, en het zal wel overwaaien. Komt goed, ander en beter, maar ook voor jou een levensles om je toekomstige liefde wat meer aandacht te geven. De mijne beklaagd het hier ook soms, maar weet ten minste dat ik op weg ben naar een leuker leven, dat is ook één van de redenen waarom ik stop met m'n zaak...
Altijd open om eens ene of meer te gaan drinken! PM.
Mijn vroegere buren:Misschien verdient dit een eigen topic maar ik stel/start de vraag toch maar hier.
Zijn er hier mensen die uit een relatie met kinderen komen en die nadien alsnog voor een extra kind(eren) zijn gegaan binnen een nieuwe relatie? Stel je leert iemand nieuw kennen, waarmee het enorm klikt, die nog geen kinderen heeft en er wil.
Helaas kan een gedachte soms al te vergaand zijn voor iemand, of men is intussen al iemand tegengekomen zonder er wat mee te doen, en om u niet te kwetsen stoppen ze de relatie liever om dan verder aan te pappen met die persoon.Wij waren ook op weg naar een leuker leven. Het was nog 1, max 2 jaar tandenbijten, maarja.
Allé, tandenbijten was een groot woord, we hadden niets tekort, konden gewoon nog niet echt reizen en grote verlof nemen.

Zo herkenbaar ...Ondertussen zijn we een 7-tal weken verder zeker.
Ik ga nogsteeds naar de psycholoog, het is nu een dag of 2-3 dat het mentaal met mij wat beter gaat en dat ik ook terug wat vlotter mijn werk kan doen. Heb echt 7 weken dagelijks zitten huilen, zowel in bed als in mijn loods, gewoon random de hele dag door... Maar nu begint het stilletjes te beteren...
Volgende week verhuist ze naar haar appartement en dan gaan we officieel in de week week regeling en kunnen we beide verder met ons leven zeker.
Al blijft het echt enorm enorm jammer natuurlijk, ik blijf nogsteeds met het gevoel dat er niets gebeurd is die niet kan opgelost worden.
Ik was te weinig aanwezig, maar zij is evengoed in fout (en dat zegt ze zelf ook, dat is niet eerlijk geweest), zij heeft de relatie in stilte laten doodbloeden. Ze had moeten zeggen dat ze ongelukkig was en dan hadden we er aan kunnen werken. Nu was het gewoon eens "we zijn weer als broer en zus" en dan werkten we er weer eens aan. Maar ze had echt moeten zeggen ik ben ongelukkig en ik denk er aan om bij je weg te gaan, dan ging ik ook wakker geschud zijn zoals ik nu wakker geschud ben.
Elk weekend nu dat ik de kleine heb probeer ik er echt tijd en energie in te steken en zeker nu dat het nog vakantie was zijn we nog gaan zwemmen, naar de zoo geweest, speeldorp etc... Echt leuke dingen gaan doen.
Natuurlijk kan dat ook niet elk weekend, zeker niet als alleenstaande krijg je dat allemaal niet bekostigd.
Maar ik voel dat het beter begint te gaan met me, het moeilijkste is de leegte als ik thuis ben. Maar de leegte op mijn werk daar kan ik al beter mee om.
Het huis ga ik ook overnemen, gelukkig kunnen mijn ouders 3/4 van het bedrag dat ik haar moet toeschieten, deels als gift en deels als voorschot op de erfenis en dan gaat het wel haalbaar zijn. Overschot zal er niet zijn de eerste jaren, maar het gaat te doen zijn. En nog 15 jaar en het is van mij en van mij alleen![]()
<knip>
Ik was te weinig aanwezig, maar zij is evengoed in fout (en dat zegt ze zelf ook, dat is niet eerlijk geweest), zij heeft de relatie in stilte laten doodbloeden. Ze had moeten zeggen dat ze ongelukkig was en dan hadden we er aan kunnen werken. Nu was het gewoon eens "we zijn weer als broer en zus" en dan werkten we er weer eens aan. Maar ze had echt moeten zeggen ik ben ongelukkig en ik denk er aan om bij je weg te gaan, dan ging ik ook wakker geschud zijn zoals ik nu wakker geschud ben.
<knip>
Ik besef ondertussen ook beter waarom ze weg is, door te praten met haar zussen vooral en ik begrijp het ook.
We waren niet veel samen en als we samen waren, waren we ook niet altijd meer echt verbonden, je kent het wel elk in een hoekje van de zetel wat scrollen, dat is niet samen zijn natuurlijk.
1) Waarom moet ze zeggen dat ze weg wil, voor je in gang zou schieten ? Je wil toch dat je partner uit zichzelf iets doet ? Ik zou ook niet elke keer bij de madam willen moeten neuten om wat aandacht te krijgen. Zeker niet met de 'ik ga weg als je geen aandacht geeft'.
2) Wat had ze dan moeten zeggen ? Ik vind het niet leuk dat we elk in een hoekje zitten en niks samen doen ? Zou dat niet obvious moeten zijn
3) Wat vond jij dan nog zo leuk aan de relatie ? Elk in een hoekje scrollen, lijkt me niet de definitie van leuke relatie ?
Hehe zeer herkenbaaredit2:
Natuurlijk heb ik ook nogsteeds de hoop, waar ik niet van af geraak.
Het feit dat ik denk dat als ze een tijdje gaat alleen wonen ze misschien toch gaat inzien dat het allemaal zo slecht niet was en dat we toch nog konden werken aan een betere toekomst samen.

Het gene dat het moeilijkst zich hersteld bij mij is het zelfvertrouwen... Ik voel me nog altijd héél vaak alsof ik uiteindelijk gewoon niet goed genoeg was. Ik zie nu ook in haar nieuwe relatie dat ze wel een beetje terug aan het openbloeien is, dus ergens bevestigt dat ook wel dat het deels aan mij lag. Dat vind ik moeilijker om van terug te komen, hoe leer je jezelf terug graag zien?
Dat wil gewoon zeggen dat in mijn geval mijn introverte karakter en mijn gebrek aan nood aan affectie doorheen de dag geen voldoende match waren met haar nood aan affectie. Dat wil niet zeggen dat we niet goed genoeg zijn, maar niet voor de verwachtingen van deze persoon, misschien wel voor iemand anders hé.