Na een relatie van 8 maand is het nu stuk gelopen. Had haar leren kennen op de nationale feestdag vorig jaar via Tinder. 8 augustus waren we een koppel.
Sinds vorige week jammer genoeg afgelopen, langs haar kant was de spanning, liefde, enz weg. Ze zag me laatste maand meer als vriend.
Ik had het nooit zien aankomen, al moet ik toegeven dat er de spanning uit was doormede ons werk en zaten we precies in een vast ritme zonder er te veel buiten te doen van hobbys.
Zijn we te snel gaan samen wonen? Op 1 januari van dit jaar, dat kan. Maar zij volgde voltijdse opleiding in de zorg (in haar regio), en die was ten einde eind december. Dus ik stelde voor om hier in Oudenaarde op mijn appartement te wonen en hier direct ook werk te zoeken, en dat vond ze snel.
We hadden geen zin meer om elke week te pendelen tussen Oudenaarde en Zoersel, dat deden we 3/4maand lang maar het vroeg een pak energie de verplaatsingen.
Doet enorm veel pijn, dat het gedaan was. Want we waren aan het fantaseren over de toekomst.
Maar neem haar niks kwalijk, ze was eerlijk, we hebben nooit ruzie gehad, ze zal voor altijd in mijn hart zitten. En hoor ze nu regelmatig als goeie vriendin.
Snap ook dat ze heimwee had naar haar regio, ze had hier eigenlijk alleen ik & haar werk.
Ik laat mijn appartement ook schieten, omdat er teveel goede herinneringen zijn met haar. Kan er moeilijk zijn zonder triestig te zijn.
Ik woon nu tijdelijk terug thuis.
Gelukkig heb ik mijn werk nog, voor mijn gedachten te verzetten.