Wat is er opmerkelijk aan, buiten het gat in het plafond?

08a8fb9489f32a914f7109407f08c7bf.jpg
 
Grappig, dat eerste huis al 1000x zien staan, maar eigenlijk nooit opgevallen :p
Dat 2e is echt geflipt. Ik vraag mij af wat ik voor mijn huis ga moeten vragen? :eek: Dat is grofweg even groot en ook net gerenoveerd. Alleen de tuin is wat kleiner.

Dat 1e vind ik trouwens echt een schitterend gebouw, maar de renovatie van zoiets kost een fortuin he, want je kan moeilijk alles in het wit steken en modern maken.
 
Daar is ook wel veel werk aan lijkt me.
Die epc A+ kan toch ook niet kloppen?

Bij zoiets kan ik dan nog begrijpen dat het lang te koop staat. Maar ik ken andere panden die ook al een hele tijd te koop staan waarvan ik dat meestal totaal niet kan begrijpen.
In Hasselt zijn er zo twee appartementen:
Eentje kort bij de kleine ring, nieuwbouw, alle andere appartementen in de blok zijn vrij snel verkocht geraakt en dat eentje blijft maar te koop staan.
Het andere langs de steenweg naar Genk, al wat ouder, maar heel goede epc waarde, mooie locatie en je krijgt veel voor het geld wat je ervoor betaald.
Beide al een hele rijd te koop, denk ondertussen ook al richting de 2 jaar m, als het niet meer is voor het eerste en dat tweede zal ietsje minder lang zijn.
 
Daar is ook wel veel werk aan lijkt me.
Die epc A+ kan toch ook niet kloppen?

Bij zoiets kan ik dan nog begrijpen dat het lang te koop staat. Maar ik ken andere panden die ook al een hele tijd te koop staan waarvan ik dat meestal totaal niet kan begrijpen.
In Hasselt zijn er zo twee appartementen:
Eentje kort bij de kleine ring, nieuwbouw, alle andere appartementen in de blok zijn vrij snel verkocht geraakt en dat eentje blijft maar te koop staan.
Het andere langs de steenweg naar Genk, al wat ouder, maar heel goede epc waarde, mooie locatie en je krijgt veel voor het geld wat je ervoor betaald.
Beide al een hele rijd te koop, denk ondertussen ook al richting de 2 jaar m, als het niet meer is voor het eerste en dat tweede zal ietsje minder lang zijn.

Enkel glas, stookolie,... Die EPC A+ staat er maar omdat ze zo dom zijn van op hun site de EPC op nul te zetten, terwijl er wel verwezen wordt naar een EPC rapport.
 
De woning is ook gewoon terug te vinden als vakantiewoning, dus zal al stevig gebruikt zijn. Op zich geen ramp, maar de ervaring leert dat dit sowieso gebruikssporen nalaat.
 

Ik blijf er mij over verbazen hoeveel geld er wordt gevraagd voor van die oude boerderijtjes. 850k en rijp voor de afbraak. Met wat kosten bij zit je rond het miljoen euro voor een grond, en dan moet je nog starten. Ook grappig dat ze altijd van die foto's van het interieur erbij zetten..

Ja 't heeft veel grond, maar of je nu 1, 2 of 3 hectare hebt, zoveel verschil maakt dat niet meer om te wonen.
 

Ik blijf er mij over verbazen hoeveel geld er wordt gevraagd voor van die oude boerderijtjes. 850k en rijp voor de afbraak. Met wat kosten bij zit je rond het miljoen euro voor een grond, en dan moet je nog starten. Ook grappig dat ze altijd van die foto's van het interieur erbij zetten..

Ja 't heeft veel grond, maar of je nu 1, 2 of 3 hectare hebt, zoveel verschil maakt dat niet meer om te wonen.
Heeft dat niet te maken met die schuren die daar bij staan? Ten eerste heb je dus al plaats om vanalles te zetten, en ten tweede krijg je dat misschien niet meer vergund nu, terwijl je die schuren wel nog kan "renoveren" (lees: nagenoeg volledig opnieuw zetten).
 

Ik blijf er mij over verbazen hoeveel geld er wordt gevraagd voor van die oude boerderijtjes. 850k en rijp voor de afbraak. Met wat kosten bij zit je rond het miljoen euro voor een grond, en dan moet je nog starten. Ook grappig dat ze altijd van die foto's van het interieur erbij zetten..

Ja 't heeft veel grond, maar of je nu 1, 2 of 3 hectare hebt, zoveel verschil maakt dat niet meer om te wonen.
Pakweg dat de landbouwgrond erbij 150k kost. Dus 700k dat ze vragen voor een krot met krotstallen. Wtf zeg.

Ze zullen hopen op een gekke paardenman. Zot.
 
Ze kunnen maar proberen zeker! Maar inderdaad oppervlakte + vergunde? schuren, dus mogelijks voor zo een co-housing project. Poot er 6/7 rijwoningen op en verkoop die aan 500K 't stuk wegens "prachtige ligging".
 
Terug
Bovenaan