Screenshot-2023-03-23-07-40-19-911-edit-com-facebook-katana.jpg

Identiteitscrisis? 🤔


Dit pand kreeg al wat vernieuwingen en de achtergevel is ook volledig geïsoleerd . Mits verdere (kleinere) ingegrepen...

Zoals een sloophamer? 🙈
 
Screenshot-2023-03-23-07-40-19-911-edit-com-facebook-katana.jpg

Identiteitscrisis? 🤔


Dit pand kreeg al wat vernieuwingen en de achtergevel is ook volledig geïsoleerd . Mits verdere (kleinere) ingegrepen...

Zoals een sloophamer? 🙈
Wel heerlijk napraten aan de tafel met een glaasje wijn na de daad:

limit-w-1000x1000-63bfc4bc.jpg


limit-300x300-3287d9e0.png


:unsure:
 
maar! Je kunt wel naar de voetbal kijken (en waarschijnlijk regelmatig een bal uit je tuin vissen, zondag niet buiten kunnen zitten als er een match is vanwege het lawaai.....)
 
tis dan ook nog eens beschermd erfgoed o_O

 
Slechts 575K... "slechts"? Dat lijkt me toch stevig geprijsd voor een weliswaar gerenoveerde woning van die afmetingen, op die ligging. Wanneer iets wordt aangekondigd als volledig verbouwd maar de EPC waarde is nergens te bespeuren, dan mogen er al alarmbellen afgaan. Nope, ik vind het teveel voor wat het is.
Ik vind het ook belachelijk duur, de "slechts" was ironie. Staat ook al lang te koop en nu via 2e makelaar. Komt niks van.
 
Identiteitscrisis? 🤔
Het één sluit het andere toch niet uit? Iets kan perfect bewoonbaar (zoals het nu bewoond is...) en dus instapklaar zijn maar aan vernieuwing toe zijn. Duidelijk gericht op mensen met een beperkt budget die gaandeweg dingen gaan moderniseren.

check dat plafond:
Dat buigt gewoon door? :eek:
Eerder vervorming van de foto sinds de kromming ook zichtbaar is op de gordijnbak en vensterbank :p Trukken van de foor om de kamer groter te doen lijken.
 
Het één sluit het andere toch niet uit? Iets kan perfect bewoonbaar (zoals het nu bewoond is...) en dus instapklaar zijn maar aan vernieuwing toe zijn. Duidelijk gericht op mensen met een beperkt budget die gaandeweg dingen gaan moderniseren.



Eerder vervorming van de foto sinds de kromming ook zichtbaar is op de gordijnbak en vensterbank :p Trukken van de foor om de kamer groter te doen lijken.
Nope, Dan zou de afstand tot de gordijnbak over de gehele breedte als nog ongeveer evenveel moeten zijn. Bovendien zou dat dan op de verschillende foto's een andere kromming moeten geven. En ook op andere objecten dan alleen het plafond., daanaast, loopt het plafond tergoogte van het shilderij wel min of meer recht
Vensterbank is kaars recht.

E5T0rZlc5UBIe8MjqyTlDSaV.png
 
DIT huis is dus van mijne schuin achter gebuur

Wij wonen dus in een verkaveling van 6 huizen gezet in 2014
Huis 4 heeft onlangs reeds verkocht, en die vangde zo maar eventjes 450.000 euro.
Nu dus onze schuin achtergebuur, heeft zich deels daarop gebaseerd, en hoopt dus 479.000 te vangen :D

Lijkt me toch wel onhaalbaar:

  • Hij heeft de kleinste oppervlakte van allemaal: iets minder dan 300 m².
  • Huis 1 tem 4 woont aan de doodlopende straat kant, rustiger, zonniger gelegen. Dus hogere waarde imo. (En dus huis 1 tem 4 heeft ook nog eens bijna de helft meer oppervlakte.)
  • Huizen 5 en 6, hij dus: Geen zonnepanelen, en airco, vloerverwarming, terwijl alle andere huizen van dat wel hebben.



Ewel als die daar echt 479.000 euro voor zal vangen, dan val ik toch wel van mijn stoel hoor.

Eventjes ter verduidelijking: Onze grond heeft 125.000 gekost (de zijne zal iets van een 85.000 zijn schat ik, gezien hij maar op 300 m² zit).
en de woningen zelf hebben wij allemaal nog kunnen zetten aan 200.000.
Komt concreet neer dat ik 325.000 heb betaald in 2014. (hij dus iets van 275.000 euro).
En hij zou dit nu al kunnen verkopen aan 479.000 ? das bijna een verdubbeling.




On a side note: is dus niet mijn fout dat huis 4 en huis 6 al reeds zijn verhuisd, en huis 5 ondertussen reeds doorverhuurd is :)
Tis dus de moment voor een BG zijn kans te wagen bij mij te komen wonen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan