Opmerkelijke huizen te koop

270K voor een vervallen rijhuizeke. Op macro-niveau is de ligging wel uitstekend qua mobiliteit, maar de luchthaven is wel héél dichtbij. Daar kan je toch niet anders dan last van hebben?

Google Maps: https://www.google.com/maps/dir//'50.9162886,4.5094182'/@50.9162886,4.5094182,16z);

:eek:

Zeer correcte prijs vind ik. Van het KI staat er wel niets bij?

Zie @desolation dat is een statige villa :p

Nog altijd hondslelijk aan de binnenkant, maar goed

270K voor een vervallen rijhuizeke. Op macro-niveau is de ligging wel uitstekend qua mobiliteit, maar de luchthaven is wel héél dichtbij. Daar kan je toch niet anders dan last van hebben?

Google Maps: https://www.google.com/maps/dir//'50.9162886,4.5094182'/@50.9162886,4.5094182,16z);

Ik heb het hier al vaker vermeld: de hele rand rond Brussel is vooral opmerkelijk door de absurde prijzen... Opgegroeid in die regio en dat in Steenokkerzeel (Snokkeziel zoals het lokaal wordt genoemd) ligt aan het begin van een sociale woonwijk (alle huizen zien er daar net hetzelfde uit) recht onder de aanvliegroute noord van Brussels Airport. In heel dat stuk Steenokkerzeel is er niks rustig door het vliegverkeer. Maar het verkoopt blijkbaar... Dit is nog gekker dan het krot van 250K dat ik op de steenweg in Asse heb gezien...

Zou de aanwezigheid van een luchthaven invloed hebben op de mobi-score? :p

Gewoon wat stallen precies :unsure:
Het is wel al in optie

Je koopt gewoon grond eigenlijk. Wat ik me af vraag bij die oude boerderijen: wat zijn daar tegenwoordig de regels over? Moet je exact hetzelfde volume opbouwen per stal? Of moet je op dezelfde voetafdruk blijven, maar mag je voor de rest alles aanpassen?

:crazy:

Als dat op landbouwgrond staat (vermoed van wel) is er voor zover ik weet nog steeds een limiet van 1000 m3 wanneer de leefruimte zou worden uitgebreid (door die stallen om te toveren). 650k voor een vervallen kot op 5,6 ha landbouwgrond is dan ook zeker geen koopje.

Jawadde?! Dat is geen klein beetje overpriced..

Ik heb bij die kleine tv's in de slaapkamer toch een ziekenhuisgevoel hoor.

289k wut
Interessant om te zien hoeveel aanpassingen er uitgevoerd moeten worden om te voldoen aan de wettelijke vereisten om hier 2 of 3 studentenkoten van te kunnen maken en verhuren.

De binnenhuisarchitect mogen ze levenslang geven ... verder wel een droomlocatie

Als dat op landbouwgrond staat (vermoed van wel) is er voor zover ik weet nog steeds een limiet van 1000 m3 wanneer de leefruimte zou worden uitgebreid (door die stallen om te toveren). 650k voor een vervallen kot op 5,6 ha landbouwgrond is dan ook zeker geen koopje.
In mijn regio verkoopt zoiets als zoete broodjes - stuk voor stuk paardenliefhebbers.

Terug
Bovenaan