Opmerkelijke huizen te koop

Dat noem ik nu niet echt boomervilla's. Bouwjaar van dat laatste is 2004; dus neergepoot door millenials. Je moet rekenen dat de doelgroep van geïnteresseerden voor een huis van 500.000€ om te beginnen beperkter zal zijn dan een doorsnee prijs van 300.000€. Je vist naar daarmee naar mensen die bij de 30% rijksten horen om dat te kunnen betalen waardoor het sowieso wat langer te koop zal staan.

Het lijkt mij wel 100k overpriced. Ik weet niet of dat het corona-effect in combinatie met het 'makelaarseffect' is maar als je start met 400k te bieden en een beetje omhoog haggelt denk ik wel dat de uiteindelijke verkoopprijs een pak lager kan gaan.
Er zijn toch gigantisch veel boomers die in die jaren een huis bouwden?

Het lijkt mij wel 100k overpriced. Ik weet niet of dat het corona-effect in combinatie met het 'makelaarseffect' is maar als je start met 400k te bieden en een beetje omhoog haggelt denk ik wel dat de uiteindelijke verkoopprijs een pak lager kan gaan.
Ik vind die woningen nu niet bepaald schoon afgewerkt en ken de prijzen aan de kust niet, maar om nu effe een bod van meer dan 150k onder de vraagprijs te geven zou ik als verkoper zijnde allesbehalve mee kunnen lachen.

Ik vind die woningen nu niet bepaald schoon afgewerkt en ken de prijzen aan de kust niet, maar om nu effe een bod van meer dan 150k onder de vraagprijs te geven zou ik als verkoper zijnde allesbehalve mee kunnen lachen.

Ben dat van 2003 gaan bekijken en 200k onder vraagprijs geboden, stond toen aan 588, via agence met opsomming van alle défauts. De eigenaar vond mijn bod vreemd. Sowieso voor ons moet er daar 100K tegen aan om dat af te werken. Er was veel bric a brac gedaan.

Tja ik betaal die verkoper dan ook niet voor zijn glimlach. Wij zijn ooit eens een huis gaan bezichtigen en hebben dat compleet afgebroken. Zelfs geen bod gedaan. De week later hadden ze de prijs al verlaagd van 340 naar 270k.

Tja ik betaal die verkoper dan ook niet voor zijn glimlach. Wij zijn ooit eens een huis gaan bezichtigen en hebben dat compleet afgebroken. Zelfs geen bod gedaan. De week later hadden ze de prijs al verlaagd van 340 naar 270k.

Ja, omdat er geen huis meer stond nadat gij het had afgebroken! :unsure:

Ja, omdat er geen huis meer stond nadat gij het had afgebroken! :unsure:
Die eer gaat naar de eigenaar. Je kan dat gewoon niet vatten wat die daarmee uitgestoken had. Oprit naar keldergarage was bv omgetoverd naar een soort indoor opgemetst zwembassin van 1,5 m diameter met overkapping die overal vochtproblemen en scheuren veroorzaakt had. Begin dat maar allemaal eens terug uit te breken.

Ge moet het wel kunnen, 1.8 miljoen euro en dan elke vierkante meter echt hondslelijk inrichten. Tot zelfs fucking rotan aan toe.
Snap dat ook niet.
Als je echt eens indruk wilt maken koop je dit: https://www.dochy.be/nl/aanbod/te-koop/wannegem-lede/31421-volledig-gerestaureerd-kasteel-landhuis/
Immo Dochy zelf boert ook niet slecht, +- een half miljoen euro winst voor het immokantoor met vader, moeder en de 2 zonen.
en een medewerker die met de nieuwe X6 rijdt :p
Wel serieus overpriced altijd.

0 foto’s binnen, speciaal :p

als ge dat goed speelt is dat op zich nog gene slechte koop, maak daar openbaar erfgoed van en ge kunt echt royaal subsidies sleuren :)

Als je echt eens indruk wilt maken koop je dit: https://www.dochy.be/nl/aanbod/te-koop/wannegem-lede/31421-volledig-gerestaureerd-kasteel-landhuis/
Immo Dochy zelf boert ook niet slecht, +- een half miljoen euro winst voor het immokantoor met vader, moeder en de 2 zonen.

Staat ook al dd 2015 te koop

https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/boerderij/te-koop/tongeren/3700/7691566?searchId=6085aaf3e1aeb

De (ex?) Woning van Rode Duivel Axel Witsel.
Hij had ze in 2017 al te koop gezet voor 2,250 miljoen. Maar geen idee of ze nu nog van hem is of die toen verkocht is geraakt en de nieuwe eigenaar het al verkoopt
Je moet maar durven commissie te vragen op een kot van ruim boven €1M maar niet de capaciteiten hebben of moeite doen om deftige foto's te trekken en een Nederlandstalige uitleg te geven (nota bene voor een pand in Vlaanderen).

Terug
Bovenaan