Opmerkelijke huizen te koop

Als dat op landbouwgrond staat (vermoed van wel) is er voor zover ik weet nog steeds een limiet van 1000 m3 wanneer de leefruimte zou worden uitgebreid (door die stallen om te toveren). 650k voor een vervallen kot op 5,6 ha landbouwgrond is dan ook zeker geen koopje.

ruimte en privacy, daar betalen mensen geld voor. En hoe meer mensen er komen en dichter op elkaar gaan wonen zullen de rijkeren dat nog meer doen denk ik.

:crazy:
Toen ik de keuken zag dacht ik, "ah dat is de kleine bijkeuken".
Wellicht alles laten doen door dure aannemers en nu nog winst op willen maken.

Toen ik de keuken zag dacht ik, "ah dat is de kleine bijkeuken".
Wellicht alles laten doen door dure aannemers en nu nog winst op willen maken.
Winst op maken is nog zacht uitgedrukt? Dat is gewoon de prijs x2 doen...
Wie zou deze prijs nu hebben bepaald vraag ik me dan af. De eigenaars of makelaar?

Leuven is echt zot geworden... Ik heb er zelf lang gewoond en ooit nog een huis gekocht en dat een half jaar later verkocht met dikke winst... Ondertussen is het nog veel erger geworden... Veel vrienden van me wonen er, allemaal in relatief kleine rijwoningen waarvoor ze veel te veel hebben betaald. Die kijken nu uit naar open bebouwingen rond Leuven en dat is al even zot...

Leuven is echt zot geworden... Ik heb er zelf lang gewoond en ooit nog een huis gekocht en dat een half jaar later verkocht met dikke winst... Ondertussen is het nog veel erger geworden... Veel vrienden van me wonen er, allemaal in relatief kleine rijwoningen waarvoor ze veel te veel hebben betaald. Die kijken nu uit naar open bebouwingen rond Leuven en dat is al even zot...
Een half jaar later verkocht met dikke winst? Hoeveel belasting heb je betaald?

270K voor een vervallen rijhuizeke. Op macro-niveau is de ligging wel uitstekend qua mobiliteit, maar de luchthaven is wel héél dichtbij. Daar kan je toch niet anders dan last van hebben?

Google Maps: https://www.google.com/maps/dir//'50.9162886,4.5094182'/@50.9162886,4.5094182,16z);

Da's geen 270K hé :)

Dat gaat met het eerste bod meteen over 300K en dan komt er nog kosten openbare verkoop en belastingen op.

:crazy:
Dat huis trekt als twee druppels water op het huis van mijn nonkel en tante. En de oppervlakte komt ook overeen.
Dus dat is ondertussen 1,5 miljoen euro waard? Haha, ik ga hem ASAP whatsappen :D

Laatst bewerkt:
En waar is dat gelegen?
Hallaar (Heist). Maar Reet (waar deze woning gelegen is) is toch amper beter? Dat is nog altijd 20 minuten rijden tot het stad van Antwerpen (Indien géén file).

PS. Het zwembad is zelfs groter.

Had de woning uit uw link nog langs de rand van het stad gelegen: Maybe, very maybe .. maar nu? Die vraagprijs is echt absurd sé.

Dat huis trekt als twee druppels water op het huis van mijn nonkel en tante. En de oppervlakte komt ook overeen.
Dus dat is ondertussen 1,5 miljoen euro waard? Haha, ik ga hem ASAP whatsappen :D
Ik denk dat uw nonkel en tante wel bereid zijn om hun huis te verkopen als ze ze 1.4 miljoen € voor krijgen.
Allez 100k korting hé zodat het snel gaat. En dat jij dan wel de suikerneef wilt spelen :p.

Terug
Bovenaan