De enige weggever is het uitzicht vanuit de tuin op foto 3. Dacht eerst aan Erembodegem en de vallei van Dender op de achtergrond, maar daar was op maps niets te vinden. Andere optie was Nieuwerkerken/Achtermaal en bingo.
Blij dat ik mijn geboortestreek nog zo goed ken, genoeg kilometers op mijn veloke rondgetourd.
 
Privacy is inderdaad wel gegarandeerd daar. Op 20 jaar tijd ben ik al duizenden keren op die plek gepasseerd zonder te weten dat daar een verlengde oprit lag. :crazy:

Voor wie het nog niet gevonden heeft, nog een tip: N9.
 
De enige weggever is het uitzicht vanuit de tuin op foto 3. Dacht eerst aan Erembodegem en de vallei van Dender op de achtergrond, maar daar was op maps niets te vinden. Andere optie was Nieuwerkerken/Achtermaal en bingo.
Blij dat ik mijn geboortestreek nog zo goed ken, genoeg kilometers op mijn veloke rondgetourd.
Privacy is inderdaad wel gegarandeerd daar. Op 20 jaar tijd ben ik al duizenden keren op die plek gepasseerd zonder te weten dat daar een verlengde oprit lag. :crazy:

Voor wie het nog niet gevonden heeft, nog een tip: N9.
Got it - lijkt quasi ideaal gelegen - net ver genoeg van de E40/Grote baan en heel onopvallende toegang - ook al honderden keren gepasseerd.
 

Over smaak valt niet te twisten zeker?

In elke ruimte een andere vloer, andere kleur behang of foto - in sommige ruimtes zou je spontaan schele koppijn krijgen van het bij elkaar gooien van kleuren, stijlen,...
 
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. Het is niet noodzakelijk mijn volledige goesting naar inrichting. Maar voor het geheel dat er aangeboden wordt lijkt die prijs toch nog mee te vallen. Al is het wel veel geld voor deze regio.
1.6 miljoen voor 40 are en 457m2 bewoonbaar.

Al is dit wel meer mijn goesting : https://www.immoweb.be/en/classified/house/for-sale/bekkevoort/3460/11135729

Maar dan nog geef ik, als ik het geld ervoor zelfs gehad had, voor geen van beiden dat eraan.
 

Over smaak valt niet te twisten zeker?
Jeetje, ik krijg zo vibes van Kevin en Shana die graag cosplayen in steampunk en grote harry potter fan zijn, die op een klein appartementje ergens wonen en dan plots de lotto winnen en dan met dat geld een huis hebben gezet. :eek:

Ps: dat princess peach glasraam is wel echt nice.
 

Over smaak valt niet te twisten zeker?

Ligging, indeling, tuin, rust, lichtinval, oppervlakte - als je rijk bent kan je de polariserende aankleding wat bijsturen - dus wel wat troeven.

Grootste ramp imo: de keuken lijkt een ergonomische ramp - de keukenbouwer en architect verdienen een straf
 
Terug
Bovenaan