Over smaak valt niet te twisten zeker?
Jeetje, ik krijg zo vibes van Kevin en Shana die graag cosplayen in steampunk en grote harry potter fan zijn, die op een klein appartementje ergens wonen en dan plots de lotto winnen en dan met dat geld een huis hebben gezet. :eek:

Ps: dat princess peach glasraam is wel echt nice.
 

Over smaak valt niet te twisten zeker?

Ligging, indeling, tuin, rust, lichtinval, oppervlakte - als je rijk bent kan je de polariserende aankleding wat bijsturen - dus wel wat troeven.

Grootste ramp imo: de keuken lijkt een ergonomische ramp - de keukenbouwer en architect verdienen een straf
 
Ligging, indeling, tuin, rust, lichtinval, oppervlakte - als je rijk bent kan je de polariserende aankleding wat bijsturen - dus wel wat troeven.

Grootste ramp imo: de keuken lijkt een ergonomische ramp - de keukenbouwer en architect verdienen een straf
Wat is dat ook man, ge leeft bijna in een kasteel en dan keuken+leefruimte indeling van een appartementje. Als ge spek aant bakken bent krijgt ge de vetspetters los in uwe nek in de zetel.
 
en hoeveel kestgerief kan een mens hebben dat hij/zij een volledige kamer nodig heft om alles weg te steken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Ook niet 100% mijn goesting, maar sommige zaken vind ik wel cool. Zoals trouwkleed op paspop in etalage en muurprints.

Mocht ik zwemmen in 't geld, ik zou ook zo extravagant gaan. Lijkt me veel leuker dan mainstream/eerder saai.
Alé, in de veronderstelling dat ik vrijgezel was of zou mogen van mijn vrouw. :headshake:
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Op zich wel een leuk idee als je daar een mooie oldtimer parkeert, maar toch geen MX-5 :laugh:
Zelfs die Volvo onder de carport is interessanter.
Daar hebben al wel wat meer auto's op de plaats van die MX-5 gestaan.
Toyota MR2, BMW M2, Caterham Super Sprint, ook al een moto dacht ik.
 

Over smaak valt niet te twisten zeker?
Absoluut niet mijn smaak, of jah eigenlijk wel nog, maar dan enkel 1 kamer of wat minder "alles op nen hoop".
Maar op zijn minst heeft het tenminste wat karakter.
 
Deze is oprecht een vreemd huis...
1) Waarom zoveel moeite doen, voor uiteindelijk een MX5?
2) Dat is gewoon open, andere huizen met zo'n concept, heeft die garage gewoon glazen binnenwanden. Maar zonder wanden heb je dus continu een benzinegeur door heel uw huis.
3) Wat ne vreemde mix van stijlen...
Vraag het hen zelf eens, je bent toch ook actief op dat forum?

 
Ligging, indeling, tuin, rust, lichtinval, oppervlakte - als je rijk bent kan je de polariserende aankleding wat bijsturen - dus wel wat troeven.

Grootste ramp imo: de keuken lijkt een ergonomische ramp - de keukenbouwer en architect verdienen een straf
Daar gaat de architect niet veel te zeggen hebben gehad. Ik ken dat soort klanten wel.
 

Zijn deze gaan bezoeken afgelopen zaterdag. Helemaal wat we zoeken, hier en daar kan de afwerking beter en er moet een nieuwe (deftige) keuken in. Volgens de makelaar verkocht voor +400k na meer dan 45 bezoeken. Zonde, zonde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ebel

Opmerkelijk omwille van de 'toevallige' fout in de advertentie: woning is gelegen in Houthem, Wallonië, niet in Hollebeke, Vlaanderen. WSS omdat hollebeke tot Ieper hoort en daarom iets duurder is dan de walen. (+ In Wallonië toch al wat nadelen kan hebben op vlak van andere wetgeving)

Is geen toevallig foutje, lijkt me.
Wel een schoon huis.

Enkel al dat grind in voortuin en achtertuin is wat raar en inspiratieloos.
Ook naar achteren toe overal zo’n brede grindstroken, wel jammer dat er voor die prijs precies geen garage is.
 
Laatst bewerkt:
Wel een schoon huis.

Enkel al dat grind in voortuin en achtertuin is wat raar en inspiratieloos.
Ook naar achteren toe overal zo’n brede grindstroken, wel jammer dat er voor die prijs precies geen garage is.
Geen idee waar je in die living uwe tv gaat zetten.
Dat hout overal... Tis een stijl die zoiezo mensen kan bekoren maar mij alvast niet.
 
Is geen toevallig foutje, lijkt me.
Klopt, een immokantoor uit de streek doet dit ook vaak.
(Paar keer gemeld bij Immoweb ook omdat ik het irritant vond toen ik een investeringspand zocht.)

Adverteren als Vlaams zal een advertentie meer zichtbaarheid geven en daardoor sneller/beter verkopen, vermoed ik.
 
Terug
Bovenaan