Zal hier mss al wel eens voorbij gekomen zijn.
Er is toch geen mens die de "kijkwoning in Nevele" (vlak naast E40) voor deze prijs gaat kopen?
De gebruikte materialen en afwerking zal wel top zijn maar ondertussen is dat ook al wel een woning van bouwjaar 2015.
Dat krijgen ze toch nooit verkocht, staat volgens mij ook al maanden te koop :p
 

Opmerkelijk omwille van de 'toevallige' fout in de advertentie: woning is gelegen in Houthem, Wallonië, niet in Hollebeke, Vlaanderen. WSS omdat hollebeke tot Ieper hoort en daarom iets duurder is dan de walen. (+ In Wallonië toch al wat nadelen kan hebben op vlak van andere wetgeving)

Is geen toevallig foutje, lijkt me.
Klopt!

Neemt niet weg dat het een hele mooie woning is op een rustige locatie.

De gastank en de gashaard heb ik er nog geïnstalleerd x aantal jaar terug!
 
Zal hier mss al wel eens voorbij gekomen zijn.
Er is toch geen mens die de "kijkwoning in Nevele" (vlak naast E40) voor deze prijs gaat kopen?
De gebruikte materialen en afwerking zal wel top zijn maar ondertussen is dat ook al wel een woning van bouwjaar 2015.
Dat krijgen ze toch nooit verkocht, staat volgens mij ook al maanden te koop :p
Er staat een bed in de badkamer en die bureau is slecht uitgelijnd. Ik zou daar stress van krijgen.

Daar zit je dan gezellig in je tuin. :laugh:
 
Zal hier mss al wel eens voorbij gekomen zijn.
Er is toch geen mens die de "kijkwoning in Nevele" (vlak naast E40) voor deze prijs gaat kopen?
De gebruikte materialen en afwerking zal wel top zijn maar ondertussen is dat ook al wel een woning van bouwjaar 2015.
Dat krijgen ze toch nooit verkocht, staat volgens mij ook al maanden te koop :p

Dat heb ik al vaker gedacht als ik dat huis vanop de E40 zag. Vermoedelijk is dat eerder daar gezet als (duur) reclamebord?
Want inderdaad, voor die prijs zou ik vermoeden dat je iets recenter op een wat rustigere plaats zou verkiezen...
 
Dat heb ik al vaker gedacht als ik dat huis vanop de E40 zag. Vermoedelijk is dat eerder daar gezet als (duur) reclamebord?
Want inderdaad, voor die prijs zou ik vermoeden dat je iets recenter op een wat rustigere plaats zou verkiezen...
Klopt inderdaad, was vroeger een oude hoeve en werd dan volledig gerenoveerd tot kijkwoning.
Maar nu zitten ze ermee :p
 

Nice

EDIT: vind ook de aankleding heel mooi/stijlvol en gezellig - ook nog een relatief behapbare woning in termen van bewoonbaar oppervlak/onderhoud/energie/KI. Mocht ik het budget hebben zou ik het zeker nader bekijken. Enkel de keuken is wat onpraktisch ingedeeld voor iemand die graag in de potten roert.
 
Laatst bewerkt:
Wordt dat dan maar voor een deel verkocht? Want op google maps is dat toch veel groter dan wat de foto's laten zien.
op Realo kunt ge dat beetje zien, denk dat het maar zoals je denkt, deels:
1712769884748.png

waar de 3 kruisjes staan zal het waarschijnlijk zijn.
 
op Realo kunt ge dat beetje zien, denk dat het maar zoals je denkt, deels:
Bekijk bijlage 28580
waar de 3 kruisjes staan zal het waarschijnlijk zijn.
Klopt, op Geopunt zie je standaard de perceelsgrenzen ook, en kan je de oppervlaktes van de percelen gemakkelijk zien door deze laag toe te voegen:
Basiskaart, luchtfoto en adres > Basiskaarten > Basiskaart (GRB): administratief perceel

Als ik die 3 percelen optel kom ik nog 40m² te kort; dat is OK qua foutmarge bij zo'n enorm domein.

1,5 miljoen voor een HOB dus.
Goh, het blijft een exclusieve wijk/straat om in te wonen natuurlijk. In dit geval is het zelfs bouwkundig erfgoed van het voormalige kasteel aldaar: https://inventaris.onroerenderfgoed.be/erfgoedobjecten/165

Op Geopunt zie je eveneens de huisnummers die bij elk gebouw horen, en als je dan in de KBO op adres gaat zoeken kom je al snel te weten wie waar woont, en met wat voor job/bedrijf ze het gemaakt hebben in het leven. En zo zat ik binnen 5 minuten al op de FB van de verkoper...
 
Laatst bewerkt:
Zal hier mss al wel eens voorbij gekomen zijn.
Er is toch geen mens die de "kijkwoning in Nevele" (vlak naast E40) voor deze prijs gaat kopen?
De gebruikte materialen en afwerking zal wel top zijn maar ondertussen is dat ook al wel een woning van bouwjaar 2015.
Dat krijgen ze toch nooit verkocht, staat volgens mij ook al maanden te koop :p
Amai, die vraagprijs is gewoon ridicuul. Je zit dan ook nog eens met overstromingskans zowel op perceel als gebouw.
Gemiste kans van de makelaar om bij beschrijving te zetten "Gemakkelijk bereikbaar"
 
Amai, die vraagprijs is gewoon ridicuul. Je zit dan ook nog eens met overstromingskans zowel op perceel als gebouw.
Gemiste kans van de makelaar om bij beschrijving te zetten "Gemakkelijk bereikbaar"

Mja, die "overstromingskans" neem ik wel met een serieus korreltje zout hoor:
  • Ik ken vanuit mijn dichte familie een historisch pand, daterend uit de late Middeleeuwen, dat zogezegd ook in de slechtste overstromingscategorie ligt. Terwijl ze in die tijd nooit in overstromingsgevoelig gebied bouwden, net integendeel. Ook was dit pand als één van de weinige in de regio gevrijwaard gebleven tijdens de inundaties van WO 2. Maar o wee als er anno 2024 ergens uit een computer rolt dat het overstromingsgevoelig is...
  • Daarnaast heb ik ook al panden en percelen gezien die met 1 pixel in een "overstromingsgevoelig" gebied liggen. -> Hop, héél dat perceel wordt plots gelabeld als een groot gevaar.
 
Ik was altijd al benieuwd hoe dit er uit zag van binnen. Het is vooral opmerkelijk op vlak van uiterlijk maar zo te zien toch ook wel van binnen.

Die badkamer is echter niet helemaal duidelijk. Zijn dat massagetafels ofzo?

Hier zou ik wss geen 750K voor over hebben. Langs de sporen en toch wel wat specialere keuzes op vlak van interieur.
 
Ik was altijd al benieuwd hoe dit er uit zag van binnen. Het is vooral opmerkelijk op vlak van uiterlijk maar zo te zien toch ook wel van binnen.

Die badkamer is echter niet helemaal duidelijk. Zijn dat massagetafels ofzo?

Hier zou ik wss geen 750K voor over hebben. Langs de sporen en toch wel wat specialere keuzes op vlak van interieur.

Die ligging is inderdaad niet ideaal, vlak aan de sporen, zeer langgerekt perceel en het huis zelf is nogal ongelukkig ingepast vind ik.
Toch voor 750 K€...
 
Die ligging is inderdaad niet ideaal, vlak aan de sporen, zeer langgerekt perceel en het huis zelf is nogal ongelukkig ingepast vind ik.
Toch voor 750 K€...
Inderdaad. Wat een prijs voor naast een spoor.


Hier is er eentje in de buurt te koop. HOB uit 1961. Omschrijving is wel een mooie typische Immo inkadering.
Ik stel mij ook vragen bij de EPC score.

Aangename op te frissen halfopen bebouwing, op een toplocatie in het groen, nabij het centrum, met vier slaapkamers, tuin en garage.
In de gegeerde residentiële en prachtige Berkenlaan in Hasselt/Kiewit, ligt deze charmante halfopen bebouwing op een knap perceel van 12a 24ca.
Op deze ligging is het rustig wonen in het groen, op slechts 5 minuten van zowel het Hasseltse, als het Zonhovense centrum. Tevens geeft de Kempische Steenweg een vlotte verbinding naar de snelweg en andere omliggende steden.
Op te frissen... toplocatie... wonen in het groen... rustig...
Degene die het weten liggen weten dat je letterlijk 100meter van een zeer drukke baan woont (24/7) waar je in de zomer het geluk hebt dat heel uw perceel trilt door Pukkelpop (is gewoon de weg over). De Berkenlaan zelf is een sluipweg geworden voor iedereen die de ring van Hasselt wenst te vermijden dus het is een snelweg tijdens de spits waar auto's tussendoor de paaltjes aan hoge snelheid slalommen.
 
Inderdaad. Wat een prijs voor naast een spoor.


Hier is er eentje in de buurt te koop. HOB uit 1961. Omschrijving is wel een mooie typische Immo inkadering.
Ik stel mij ook vragen bij de EPC score.


Op te frissen... toplocatie... wonen in het groen... rustig...
Degene die het weten liggen weten dat je letterlijk 100meter van een zeer drukke baan woont (24/7) waar je in de zomer het geluk hebt dat heel uw perceel trilt door Pukkelpop (is gewoon de weg over). De Berkenlaan zelf is een sluipweg geworden voor iedereen die de ring van Hasselt wenst te vermijden dus het is een snelweg tijdens de spits waar auto's tussendoor de paaltjes aan hoge snelheid slalommen.
Masr wel een gewilde villastraat en ver genoeg van de drukke baan, deze ga je niet horen in je tuin
 
Masr wel een gewilde villastraat en ver genoeg van de drukke baan, deze ga je niet horen in je tuin
De Kempische Steenweg hoor je en ruik je daar in de tuin, zeker aan het begin van de straat (tenzij je gehoorproblemen hebt). Dat is net geen snelweg en zeker tijdens spitsuren. We wonen in de wijk zelf, alleen een stuk verder. 200 tot 500 meter vanaf een drukke baan/snelweg wordt volgens studies sterk beïnvloed door schadelijke verkeersemissies. Een villawijk en wonen in het groen is toch net iets anders voor mij :)
Een premium betalen om gezondheidsproblemen op te lopen, blijft toch een speciale hersenkronkel binnen de Immosector. Mocht het nu een het einde van de straat zijn dan zou ik het nog kunnen begrijpen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan