Wat je "natuur" noemt natuurlijk. Ik zie daar vooral akkerbouw op die luchtfoto rond de woning.
Ik denk dat je "platteland landschap" of "agrarisch landschap" ofzo bedoelt.
Het was ooit vooral bos. Sterker nog, er vlak naast planten ze een "geboortebos". Maar inderdaad, ik bedoelde eerder gewoon niet verharde grond. Zelfs in de buurt, den dotter, wat echt nog een klein stukje natuurgebied is, blijven ze woningbouw toestaan.
 
Wat je "natuur" noemt natuurlijk. Ik zie daar vooral akkerbouw op die luchtfoto rond de woning.
Ik denk dat je "platteland landschap" of "agrarisch landschap" ofzo bedoelt.

Daar valt het wel nog mee.
Op de luchtfoto ziet het er maar uit als een smalle strook, maar er loopt in het midden een pad door, dus het stuk bos tussen dat huis en Kerksken is eigenlijk echt wel aangenaam.

Zelfs in de buurt, den dotter, wat echt nog een klein stukje natuurgebied is, blijven ze woningbouw toestaan.

Die 'kleine nieuwbouw' achter Schouppe, bedoel je waarschijnlijk? Ik vermoed dat die oude krotten die daar de buren van zijn ook nog een deftige cent voor hun huis zouden krijgen, puur door de grondwaarde.
 
Een oude bekende die terug fors is gedaald in prijs, stilaan is de winst echt wel weg denk ik - kan haast niet anders

2.850.000 -> 1.950.000 -> 1.550.000 €

Maar was het niet 2.850.000 afgewerkt. Terwijl dit ondertussen puur casco is ?
In ieder geval is het nog altijd een budget dat een beperkt clienteel heeft. Die dan ook nog Baardegem aanvaardbaar vindt (ik weet niet hoe aantrekkelijk die regio is)

En mogelijks dan ook nog eens zonder BTW geadverteerd.
 
Maar was het niet 2.850.000 afgewerkt. Terwijl dit ondertussen puur casco is ?
In ieder geval is het nog altijd een budget dat een beperkt clienteel heeft. Die dan ook nog Baardegem aanvaardbaar vindt (ik weet niet hoe aantrekkelijk die regio is)

En mogelijks dan ook nog eens zonder BTW geadverteerd.
Nope - altijd al casco geweest, ik ken de regio een beetje en is redelijk duur maar niet Leuven ofzo. Maar de combinatie van zo een pand op die locatie is vreemd. Maar aan huidige prijs is dat stilaan een koopje - ben eens het gebouw gaan bekijken toen de ruwbouw stond en is best indrukwekkend om te zien. Laat dat vandaag zetten en je bent meer kwijt vermoed ik - grond is zeker 600-800k.
 
Dat staat al heel lang te koop.
Je moet er wel rekening mee houden dat je niet alles koopt, bovennde polyvalente ruimte zijn er een aantal huisjes, of appartementen zoals in de tekst staat.
>>>>>
Boven de polyvalente ruimte bevinden zich vier duplex-appartementen die niet inbegrepen zijn in de verkoop. Hoewel deze eveneens in de rechtervleugel liggen, werden deze zo ontworpen en gebouwd dat jouw privacy ten alle tijden gewaarborgd blijft. Met andere woorden, de appartementen zijn volledig afgesplitst van de hoeve waardoor jij ongestoord geniet van de eigen rust en privacy.
 
Dat staat al heel lang te koop.
Je moet er wel rekening mee houden dat je niet alles koopt, bovennde polyvalente ruimte zijn er een aantal huisjes, of appartementen zoals in de tekst staat.
>>>>>

Amai, wie dat bedacht heeft, beging echt wel een strategische blunder.

Je gaat geen hoeve kopen om dan rekening te moeten houden met mensen boven u alsof je in een appartement in de stad woont. Dat is het slechtste van twee werelden combineren:
  • De onbereikbaarheid van een afgelegen hoeve
  • Toch nog rekening moeten houden met andere mensen
Mensen die een hoeve kopen willen rust en privacy.

Wat dachten ze? We hebben het gat in de markt gevonden door hoeves te gaan verkavelen? Negen kansen op tien is dat zo illegaal als maar kan zijn. Alsof je zomaar wat appartementen mag inrichten op een boerderij. Het zou proper zijn om overal van die mini-gehuchtjes te zien verschijnen waar vroeger een boerderij stond. :laugh:
Het feit dat de makelaar ook niets zegt over de vergunde status ervan, doet alle alarmbellen afgaan.
 
Amai, wie dat bedacht heeft, beging echt wel een strategische blunder.

Je gaat geen hoeve kopen om dan rekening te moeten houden met mensen boven u alsof je in een appartement in de stad woont. Dat is het slechtste van twee werelden combineren:
  • De onbereikbaarheid van een afgelegen hoeve
  • Toch nog rekening moeten houden met andere mensen
Mensen die een hoeve kopen willen rust en privacy.

Wat dachten ze? We hebben het gat in de markt gevonden door hoeves te gaan verkavelen? Negen kansen op tien is dat zo illegaal als maar kan zijn. Alsof je zomaar wat appartementen mag inrichten op een boerderij. Het zou proper zijn om overal van die mini-gehuchtjes te zien verschijnen waar vroeger een boerderij stond. :laugh:
Het feit dat de makelaar ook niets zegt over de vergunde status ervan, doet alle alarmbellen afgaan.

Ik heb ooit eens reclame zien passeren voor een cohousing project in een hoeve in Limburg. Is dat misschien hetgeen er met die aparte wooneenheden is gebeurd ?
 
Nooit geweten dat dit type woning daar stond 😳
allez zeg... Wij noemen dat gekscherend 'hobbitland' als je daar passeert. Zit op onze vaste wandelroute. Wel een mooie locatie. Niet ver van het 'james bond' huis. :D (tip voor de mensen in de buurt. Dat huis dat ze net naast het kerkhof gebouwd hebben waar vroeger ook een boerderij was)
 
Dat staat al heel lang te koop.
Je moet er wel rekening mee houden dat je niet alles koopt, bovennde polyvalente ruimte zijn er een aantal huisjes, of appartementen zoals in de tekst staat.
>>>>>
En je krijgt er een gigantisch dakoppervlak golfplaten bij... Advies van het bijhorende attest: verwijderen.
 
Terug
Bovenaan