Kan iemand mij uitleggen hoe in godsnaam de knettergekke prijs voor dit huis te rechtvaardigen is.

Ik ben zelf van deze regio en naar iets op zoek hier en ik weet dat de prijzen uit de hand aan het lopen zijn, maar deze prijs voor 208m2 maar, weliswaar met grote tuin. Ik kan het gewoon niet bevatten meer die marktprijzen hier in mijn regio. :sarcastic:


Dit is wel echt overpriced!

Er staat zo weinig te koop dat ze gewoon kunnen vragen wat ze willen.

En Boechout heeft wel een heel goede ligging natuurlijk. Goed openbaar vervoer (tram, trein), dichtbij Antwerpen, gezellige sfeer (toffe cafés) en kindvriendelijk (veel scholen).
 
Dit is wel echt overpriced!

Er staat zo weinig te koop dat ze gewoon kunnen vragen wat ze willen.

En Boechout heeft wel een heel goede ligging natuurlijk. Goed openbaar vervoer (tram, trein), dichtbij Antwerpen, gezellige sfeer (toffe cafés) en kindvriendelijk (veel scholen).
je kan daar dus wel je wijnglazen ondersteboven hangen hé!
 
Als ge het eerste wilt kopen, graag via ons kantoor. :biglaugh: Ik werk sinds kort bij E&V in 's Gravenwezel.

Deze is net nieuw, heel cool huis (alé eigenlijk 2 huizen): https://www.engelvoelkers.com/nl-be...ershoek-te-s-gravenwezel-4356248.1419053_exp/

Complimenten voor jullie fotograaf! Mooie foto's.
En fijne website om op de gsm te scrollen door de foto's.
Geweldige panden en gronden ook, moest ik ooit de Euromillions winnen. 😉
 
Al een tijdje aan het rondkijken om in koksijde-Oostduinkerke iets te kopen, omdat dit toch iets meer charme heeft dan Margimiddelkerke.

Een pand dat mij al lang intrigreerde omwille van de gewaagde verbouwing stond in openbare verkoop:



Aanvankelijk leek er weinig interesse in het pand, maar op het laatste moment zie je de biedingsstrijd losbarsten. Uiteindelijk toch veel te veel geld voor een pand dat maar half afgewerkt is.
 
Geregeld schuim ik Immoweb af op zoek naar leuke panden in Oostende.
Mijn vriendin en ik zijn niet van plan om meteen iets te kopen maar het is een soort hobby geworden.
Op het eerste zicht leek mij hier wel nog iets van te maken:
https://www.biddit.be/nl/catalog/detail/194283

De gevel an sich spreekt mij wel aan. Ik heb een zwak voor oude, karaktervolle herenhuizen. Maar als je dan gaat kijken naar de foto's.

Wat voor soort volkje heeft daar gewoond zeg?
1099451.jpg


Als je dan denkt alles gezien te hebben:
1099459.jpg


Hangt daar doodleuk een nazivlag aan de muur.
 
Al een tijdje aan het rondkijken om in koksijde-Oostduinkerke iets te kopen, omdat dit toch iets meer charme heeft dan Margimiddelkerke.

Een pand dat mij al lang intrigreerde omwille van de gewaagde verbouwing stond in openbare verkoop:



Aanvankelijk leek er weinig interesse in het pand, maar op het laatste moment zie je de biedingsstrijd losbarsten. Uiteindelijk toch veel te veel geld voor een pand dat maar half afgewerkt is.
Lijkt mij nu wel dat je half afgewerkt wel heel slordig gebruikt. Wat is er dan niet afgewerkt?

Lijkt me een vrij correcte prijs te zijn nochtans.
 
Ook in mijn regio zijn ze helemaal gek aan het worden: 430K voor een hoop budgetmaterialen

Die trap vind ik wel knap tho :unsure:
 
Die trap vind ik wel knap tho :unsure:
Zo knap dat ze er zelfs 2 fotos van getrokken hebben (alsof dat het grote geld kost)!

Ik vind die trap typisch design over functionaliteit en zeer onpraktisch. Ten eerste geen trapleuning + die Z treden is weer zo'n typische 'slimme' manier om molenaarsachtige trappen compacter te kunnen maken. Ik heb schoenmaat 47/48 en naar boven gaan zal nog wel lukken omdat je tenen speling hebben maar in het afdalen moet je dan telkens schuin omlaag stappen of je vind enkel onder je hiel steun en de kans is groot dat je zo op je bek gaat.
 

Die architectuur :love2:

Vooral de zolder op foto 46, daar zou je echt iets prachtig van kunnen maken. Het doet me wat denken aan de oude universiteitsgebouwen in Leuven.
 
Geregeld schuim ik Immoweb af op zoek naar leuke panden in Oostende.
Mijn vriendin en ik zijn niet van plan om meteen iets te kopen maar het is een soort hobby geworden.
Op het eerste zicht leek mij hier wel nog iets van te maken:
https://www.biddit.be/nl/catalog/detail/194283

De gevel an sich spreekt mij wel aan. Ik heb een zwak voor oude, karaktervolle herenhuizen. Maar als je dan gaat kijken naar de foto's.

Wat voor soort volkje heeft daar gewoond zeg?
1099451.jpg


Als je dan denkt alles gezien te hebben:
1099459.jpg


Hangt daar doodleuk een nazivlag aan de muur.

Die nazivlag is toch atypisch voor het linkse Oostende.
Oostende stad van ellende zeggen ze dan. Ik moet daar soms zijn om te werken, dat is echt wel op veel plaatsen nog een pauperstad. Mijn baas heeft van die rijke "vrienden", die op zijn diensten beroep doen voor herstellingen van cv en sanitair aan hun huisjesmelkerij koten. Uiteraard mag ik altijd gaan om in die koten te gaan werlen. Veel van die gebouwen zijn echte favelas met een mix aan culturen, kelders vol ratten, asbest , open bulexen die boven het bad hangen en plonkastjes in zwarte bakkeliet.
geen plinten !!!!

ik vind het duur voor een gerenoveerde woning. Maar waarschijnlijk zal dat daar wel de prijs zijn.
528 is toch niet weinig, met kosten kom je al gauw aan 600, je mag dan nog eens 30 -50 opleggen om de rest af te werken.
Lijkt mij nu wel dat je half afgewerkt wel heel slordig gebruikt. Wat is er dan niet afgewerkt?

Lijkt me een vrij correcte prijs te zijn nochtans.
Toch een aantal ruimtes die nog volledig afgewerkt moeten worden, deuren die ontbreken/geplaatst moeten worden, tuin/oprit in bouwwerf toestand, "materiaal aanwezig maar moet nog geplaatst worden", vind ik altijd gevaarlijk en doet mij denken aan huis gemaakt toestanden, voor tzelfde geld is dat daar in gesmeten die leidingen en elektriciteit.
 
Toch een aantal ruimtes die nog volledig afgewerkt moeten worden, deuren die ontbreken/geplaatst moeten worden, tuin/oprit in bouwwerf toestand, "materiaal aanwezig maar moet nog geplaatst worden", vind ik altijd gevaarlijk en doet mij denken aan huis gemaakt toestanden, voor tzelfde geld is dat daar in gesmeten die leidingen en elektriciteit.
Ik zie nu niet direct deuren die ontbreken. Maar het klopt wel dat er nog wat kleine puntjes openstaan. Je weet ook de reden natuurlijk niet waarom men verkoopt. Misschien dat men geen zin meer had om alles af te werken en nu gescheiden zijn.
En zolang alles functioneel is mag dat in feite nog onder de chape gegooid zijn. Uw bekommernis ga je bij elke verbouwing hebben die je koopt natuurlijk.

Aan den tijd is inderdaad wel nog wat werk :p
 
Die prijs valt toch nog goed mee, zeker voor een gemeente als Koksijde.
Ik heb gelijkaardige panden (waar zelfs nog meer werk aan was) al voor heel wat hogere prijzen verkocht zien worden.
 
Terug
Bovenaan