200k te duur? Echt om moedeloos van te worden als dit normaal blijkt.

https://www.immoweb.be/en/classified/house/for-sale/wemmel/1780/9262135
Ligging, ligging, ligging. Nu, ik vind het ook nog iets te duur, maar op zo'n afstand van Brussel-centrum zo'n open ruimte in een doodlopende straat, dat is héél veel waard voor veel mensen. Da's op een tiental minuutjes van UZ Jette, ook geen verwaarloosbaar detail.

Die vloer is lelijk, maar al bij al is zoiets goedkoop op te lossen.
 
Ligging, ligging, ligging. Nu, ik vind het ook nog iets te duur, maar op zo'n afstand van Brussel-centrum zo'n open ruimte in een doodlopende straat, dat is héél veel waard voor veel mensen. Da's op een tiental minuutjes van UZ Jette, ook geen verwaarloosbaar detail.

Die vloer is lelijk, maar al bij al is zoiets goedkoop op te lossen.
en heel die keuken is aan vervanging toe. In de kleuterklas hebben ze een mooiere speelkeuken
 
Ik heb 2 jaar geleden iemand op mijn oprit gehad die passeerde met zijn fiets langs mijn huis en me vroeg of ik het niet wou verkopen. :)

Denk dus dat ik best een opmerkelijk huis heb, maar het is niet te koop lol. Heb indertijd wel een architect genomen die mooie huizen zetten en die al prijzen gewonnen heeft dus waarschijnlijk ligt het daaraan.

Ja ik ben aan't stoefen, maar vond deze thread wel leuk om in te browsen en wie stopt er nu in hemelsnaam met de fiets op iemands oprit om te vragen of die zijn huis niet wil verkopen?
 
Ik heb 2 jaar geleden iemand op mijn oprit gehad die passeerde met zijn fiets langs mijn huis en me vroeg of ik het niet wou verkopen. :)

Denk dus dat ik best een opmerkelijk huis heb, maar het is niet te koop lol. Heb indertijd wel een architect genomen die mooie huizen zetten en die al prijzen gewonnen heeft dus waarschijnlijk ligt het daaraan.

Ja ik ben aan't stoefen, maar vond deze thread wel leuk om in te browsen en wie stopt er nu in hemelsnaam met de fiets op iemands oprit om te vragen of die zijn huis niet wil verkopen?
Ik wil dat alvast toch eens bewijzen van zien.
 
Ik wil dat alvast toch eens bewijzen van zien.
En hoe kan ik dat dan bewijzen zonder al mijn info weer te geven?

Er zijn hier wel al 'celeb' fotoshoots geweest maar is dat ook "bewijs"?

Vind het wel wat triest dat een woord hier niet eerlijk genomen wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Ik had het ook graag geweten. Helaas al 1-2jaar geleden alles verkocht geweest
Ik woon daar 2 straten vanaf.
Ik herinner me enkel dat ik toen die prijzen veel te duur vond.
Maar het is natuurlijk nieuwbouw,ziet er mooi uit en ligt super dicht bij het centrum van Lummen.
 
Ik woon daar 2 straten vanaf.
Ik herinner me enkel dat ik toen die prijzen veel te duur vond.
Maar het is natuurlijk nieuwbouw,ziet er mooi uit en ligt super dicht bij het centrum van Lummen.
En over welke prijzen hadden ze het dan? 300-400k of eerder 500-600...of misschien nog meer?:p
 
Wel een mooi huisje vind ik.

Alleen is de ruimte/lichtinval in sommige foto's lichtjes bedriegelijk. :p Zeker als je dan het vloerplan op de laatste foto's erbij neemt. Bijvoorbeeld foto 26: daar slapen reuzen in die bedden, of de fotograaf is creatief omgesprongen met zijn perspectief?

1617522590685.png


1617522806383.png
 
Kost ook wel 2,8M euro natuurlijk. Maar ja creatief perspectief. Is ook een verschil tussen hier en en België. 95% van de huizen gebruiken een professionele fotograaf en het valt echt op wanneer men dat niet doet.

en @ToasT voor dit soort buiten verblijven of 'hytte' heb je twee varianten, de 'hopen luxe' variant en de meer traditionele ' je mag blij zijn dat je de laatste 500m niet te voet moet doen variant. Dus buiten toiletten, zeker voor zomer hytte zoals dit zijn vrij normaal.
 
Ik woon daar 2 straten vanaf.
Ik herinner me enkel dat ik toen die prijzen veel te duur vond.
Maar het is natuurlijk nieuwbouw,ziet er mooi uit en ligt super dicht bij het centrum van Lummen.
Hoe valt Lummen eigenlijk mee om te wonen? Is natuurlijk goed gelegen bij de autosnelwegen, maar is er daarnaast ook een leuke en levendige social community en verenigingsleven? Mag gerust in pb, anders mss wat teveel off-topic.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Hoe valt Lummen eigenlijk mee om te wonen? Is natuurlijk goed gelegen bij de autosnelwegen, maar is er daarnaast ook een leuke en levendige social community en verenigingsleven? Mag gerust in pb, anders mss wat teveel off-topic.
Nee zet het maar in een thread, nuttige info...
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
En hoe kan ik dat dan bewijzen zonder al mijn info weer te geven?

Er zijn hier wel al 'celeb' fotoshoots geweest maar is dat ook "bewijs"?

Vind het wel wat triest dat een woord hier niet eerlijk genomen wordt.
Ge hebt nu onze neus doen krullen he. We willen gewoon graag zelf beoordelen hoe uitzonderlijk uw huis nu wel niet is. :)

En nee, ik zou foto's van mijn huis hier nu ook niet publiekelijk posten. Want als het echt zo speciaal is, zullen er meer mensen dan je denkt dat huis onmiddelijk herkennen.

Ik heb ook zo eens een foto van een 40 jaar oude wagen gepost op een oldtimer forum voor restauratie advies. En de eerste reactie was: 'ah ja dat is die wagen die ik daar al 20 jaar op de binnenkoer zie staan in [stad] op [straat], niet waar?

Vandaar dat ik exterieur fotos enkel nog via PM verstuur.
 
Voor nieuwbouw geldt dit natuurlijk niet, maar er is een inventaris onroerend erfgoed (let op, dit is niet hetzelfde als een beschermd monument. Bij een beschermd monument mag je geen enkele aanpassing doen zonder toelating, bij een huis dat op de inventaris staat geldt dit meestal enkel voor de gevel. Een soort ‘beschermd monument light’). Als je huis op die lijst staat kan je er wel van uit gaan dat het ‘speciaal’ is.
 
Hoe valt Lummen eigenlijk mee om te wonen? Is natuurlijk goed gelegen bij de autosnelwegen, maar is er daarnaast ook een leuke en levendige social community en verenigingsleven? Mag gerust in pb, anders mss wat teveel off-topic.
Ik ben in Lummen komen wonen omdat mij vrouw daar een woning had, dus ik ben er niet geboren en getogen.

Ik vind het wel een zeer toffe gemeente om in te wonen. Ik zie mijn eigen hier wel levenslang wonen.

Voordelen:
-perfecte ligging (E313 en E314) tov Hasselt,Genk, Antwerpen en Bxl.
-aldi, okay, Lidl, GB, (kleine) Delhaize in de gemeente
- veel sportcentra/mogelijkheden tot verschillende sporten
-jeugdbeweging/jeugdwerking
- veel natuur
- meerdere lokale schooltjes (en geen zever met kiezen van scholen zoals bv in Beringen)
-een levendige gemeente
- niet veel buitenlanders
- veel nieuwbouw en dus ook jongere mensen

Nadelen:
-1 van de duurste gemeentes van Limburg
-prijzen blijven omhoog gaan door mensen die hier komen wonen voor de ligging tov Antwerpen/Bxl.
-niks deftigs voor opstap te gaan/iets te gaan drinken
-het centrum stelt amper iets voor
 
Terug
Bovenaan