Het verbaast mij dat dit hier nog niet de revue gepasseerd is na het artikel op hln (woning van Eveline Hoste):


Gaat toch vlot 800k gaan in die regio met die afwerking :/.
 
Het verbaast mij dat dit hier nog niet de revue gepasseerd is na het artikel op hln (woning van Eveline Hoste):


Gaat toch vlot 800k gaan in die regio met die afwerking :/.

Ziet er niet slecht uit, maar met 699 K€ instelprijs en die regio kennende...

Zo'n badkamer met bad en toilet vol in het zicht van een breed raam dat precies geen gordijnen of andere zonnewering heeft (of die moet al buiten zitten), ziet er toch altijd vreemd uit :thinking:
 
Ziet er niet slecht uit, maar met 699 K€ instelprijs en die regio kennende...

Zo'n badkamer met bad en toilet vol in het zicht van een breed raam dat precies geen gordijnen of andere zonnewering heeft (of die moet al buiten zitten), ziet er toch altijd vreemd uit :thinking:
Een wc in de badkamer van een ruime nieuwbouw zou ik sowieso al nooit voor kiezen.

Zeker als je dan 2 foto's verder ziet dat het de ensuite van de slaapkamer is, zonder volledige scheidingswand...
 
Een wc in de badkamer van een ruime nieuwbouw zou ik sowieso al nooit voor kiezen.

Zeker als je dan 2 foto's verder ziet dat het de ensuite van de slaapkamer is, zonder volledige scheidingswand...

Dat is gelijk in sommige hotelkamers waar er ook alleen maar een glazen scheidingswand is tussen de slaapkamer en de badkamer met toilet... Ook nooit begrepen wat de bedoeling daarvan is!
 
Het verbaast mij dat dit hier nog niet de revue gepasseerd is na het artikel op hln (woning van Eveline Hoste):


Gaat toch vlot 800k gaan in die regio met die afwerking :/.
Architect was precies zijn inspiratie kwijt... Dat is een schoendoos en ook de binnenkant is me te oppervlakkig. Snap de prijs wel. Enfin, over smaak valt niet te twisten natuurlijk.
 
Dus die is zelf vastgoedmakelaar, maar haar eigen huis wordt via de notaris verkocht? :wtf: Klinkt als een gezellige scheiding...
Mogelijk zodanig dat :

1) ze er niets op verdient.
2) ze niet kan sturen naar het winnend bod
3) ze niet gewoon kan zeggen van kijk het hoogste bod was, vb 800k, ik koop uw aandeel over voor 400k en ik kan met de kinderen er blijven wonen.
4) Op die manier moet elkeen van de kopers mee bieden op dat platform. Dus ook de beide eigenaren.

Sowieso weten we niet wie de haar in de boter is dat de scheiding er is doorgekomen.
 
Architect was precies zijn inspiratie kwijt... Dat is een schoendoos en ook de binnenkant is me te oppervlakkig. Snap de prijs wel. Enfin, over smaak valt niet te twisten natuurlijk.
Het is uiteindelijk toch niet voor zo heel veel meer gegaan dan de startprijs

743k


En nu eens benieuwd of het zal worden toegewezen. Toch echt geen fair systeem he. Nu zit die koper nog in onzekerheid en kan verkoper als hij wil er nog wat uit persen.
 
Eentje in onze buurt.
Beetje weinig foto's, maar een nieuwbouwwoning in Vlaamse hoevestijl zie je toch niet zo vaak...
Prijs lijkt op het eerste zicht wel stevig..
 
Eentje in onze buurt.
Beetje weinig foto's, maar een nieuwbouwwoning in Vlaamse hoevestijl zie je toch niet zo vaak...
Prijs lijkt op het eerste zicht wel stevig..

Helemaal mijn smaak, ook het ogenschijnlijk ontbreken van rechtstreekse buren vind ik een pluspunt - jammer dat er geen foto's van het interieur zijn
 
Eentje in onze buurt.
Beetje weinig foto's, maar een nieuwbouwwoning in Vlaamse hoevestijl zie je toch niet zo vaak...
Prijs lijkt op het eerste zicht wel stevig..

Een woning van bijna 2 miljoen online zetten zonder foto's van het interieur?
Nu ja, ik veronderstel dat mensen met dat budget niet echt afhankelijk zijn van immoweb...
 
Een woning van bijna 2 miljoen online zetten zonder foto's van het interieur?
Nu ja, ik veronderstel dat mensen met dat budget niet echt afhankelijk zijn van immoweb...
Dat zie je wel vaker. In dat budget is dat waarschijnlijk interesse wekken zonder te veel privacy te laten staan op internet en gaan de foto's van het interieur enkel naar deftige kandidaten, ofwel zien ze het bij een bezoek.
Moest ik in dat budget kunnen shoppen, zou ik ook gewoon mijn interesse laten blijken en foto's van het interieur vragen/op bezoek gaan.
 
Deze in mijn buurt staat al meer dan 5 jaar te koop. Ik meen zelfs dat de vraagprijs gestegen is in die jaren. Het huis is al die tijd onbewoond maar de tuin blijft piekfijn onderhouden. Dat moet toch massa’s geld kosten? Wat zou de bedoeling hiervan zijn?
 
Deze in mijn buurt staat al meer dan 5 jaar te koop. Ik meen zelfs dat de vraagprijs gestegen is in die jaren. Het huis is al die tijd onbewoond maar de tuin blijft piekfijn onderhouden. Dat moet toch massa’s geld kosten? Wat zou de bedoeling hiervan zijn?
Mensen die tijd én geld over hebben om zich aan hun vraagprijs te houden. 🤷🏼
 
Het verbaast mij dat dit hier nog niet de revue gepasseerd is na het artikel op hln (woning van Eveline Hoste):


Gaat toch vlot 800k gaan in die regio met die afwerking :/.

Meh, zo'n typische Vlaamse lintbebouwing langs een typische Vlaamse steenweg. Dat is gewoon degoutant. Ook 0,0 charme of eigenheid. En die tuin is precies een kale graswoestijn, dat helpt natuurlijk ook niet wanneer het huis zelf al geen charme of eigenheid heeft.

Maar ok, het is nieuw, het is ruim en het ligt misschien nog nét op een aanvaardbare afstand van een grote stad. Maar daar stoppen de pluspunten wel ongeveer. Op zoiets kun je niet verliefd worden. En is dat geen noodzakelijke voorwaarde om € 700 000 voor op tafel te leggen, en dus heel uw leven voor te werken?
 
Meh, zo'n typische Vlaamse lintbebouwing langs een typische Vlaamse steenweg. Dat is gewoon degoutant. Ook 0,0 charme of eigenheid. En die tuin is precies een kale graswoestijn, dat helpt natuurlijk ook niet wanneer het huis zelf al geen charme of eigenheid heeft.

Maar ok, het is nieuw, het is ruim en het ligt misschien nog nét op een aanvaardbare afstand van een grote stad. Maar daar stoppen de pluspunten wel ongeveer. Op zoiets kun je niet verliefd worden. En is dat geen noodzakelijke voorwaarde om € 700 000 voor op tafel te leggen, en dus heel uw leven voor te werken?
Voor bijna 300k minder heb je een schots eiland met vuurtoren op 28 hectare.
Dan woon je tenminste in iets dat niet zielloos is en van dat prijsverschil koop ik mij dan wel een boot om de boodschappijen te kunnen doen.
 
Terug
Bovenaan