Niet echt opmerkelijk, maar weer zo'n typisch voorbeeld van ene die denkt dat hij omwille van de locatie n'importe quoi mag vragen voor zijn lelijk kot:

 
Eentje buiten om in de zomer te gebruiken i.c.m. het zwembad en eentje binnen om tijdens de winter niet met uw bloot gat in de kou te moeten ofzo?

Haar tuin is wel redelijk inspiratieloos en ik had daar eigenlijk wel een tennisplein verwacht?
 
Laatst bewerkt:
Niet echt opmerkelijk, maar weer zo'n typisch voorbeeld van ene die denkt dat hij omwille van de locatie n'importe quoi mag vragen voor zijn lelijk kot:


Lol. Een Vlaamse gedrocht van een fermetteke voor de prijs van een schitterende villa of een statige herenwoning in de stad. :laugh:

En ok, Kontich ligt tussen een grote stad (niet eens de hoofdstad) en een centrumstad. Waw. Moet je nu een ballon hebben?
Even een oproep aan alle mensen in de driehoek Gent-Antwerpen-Brussel: als dat een relatief gegeerde regio is, dan bedoelt men dat de prijzen daar lichtjes hoger liggen dan elders omdat je daar slechts een uur in de file moet staan naar uw werk i.p.v. anderhalf uur.
Maar doe nu niet alsof uw huis in het centrum van Brussel staat waardoor je binnen 5 minuten fietsen op de grote markt staat aub.
 
Lol. Een Vlaamse gedrocht van een fermetteke voor de prijs van een schitterende villa of een statige herenwoning in de stad. :laugh:

En ok, Kontich ligt tussen een grote stad (niet eens de hoofdstad) en een centrumstad. Waw. Moet je nu een ballon hebben?
Even een oproep aan alle mensen in de driehoek Gent-Antwerpen-Brussel: als dat een relatief gegeerde regio is, dan bedoelt men dat de prijzen daar lichtjes hoger liggen dan elders omdat je daar slechts een uur in de file moet staan naar uw werk i.p.v. anderhalf uur.
Maar doe nu niet alsof uw huis in het centrum van Brussel staat waardoor je binnen 5 minuten fietsen op de grote markt staat aub.
Ik denk dat een schitterende villa of een statige herenwoning op zijn minst 50% meer kost.
 
Wat voor de ene een toplocatie is, is voor de andere dat niet.

Mijn neef heeft zijn villa aan de rand van Brussel verkocht om zo’n statige herenwoning in hartje Leuven te kopen. (Met zwembad) kostte 1 miljoen.

Daar zou ik dan weer nooit van mijn leven willen wonen. Geef mij dan maar een lelijke fermette die nog vlot verbinding heeft met een snelweg.
 
Wat voor de ene een toplocatie is, is voor de andere dat niet.

Mijn neef heeft zijn villa aan de rand van Brussel verkocht om zo’n statige herenwoning in hartje Leuven te kopen. (Met zwembad) kostte 1 miljoen.

Daar zou ik dan weer nooit van mijn leven willen wonen. Geef mij dan maar een lelijke fermette die nog vlot verbinding heeft met een snelweg.
Klopt, ik zou in geen geval in een "statige herenwoning" in de stad willen wonen. Eerst en vooral vind ik zo'n woning lelijk en ik zou nooit in het centrum van een stad willen wonen. Ik wil rust, vlot met de auto weg kunnen en voldoende parkeerplaats hebben bij m'n woning voor mij en bezoek. Ik woon dan weer liefst niet te dicht tegen een snelweg, want dat geeft veel verkeer en grotere inbraakkans. Liefst zoveel mogelijk boerenbaantjes in de buurt, zodat ik zonder trajectcontrole en al te veel verkeer door het groen naar mijn bestemmingen kan rijden.
 
En ok, Kontich ligt tussen een grote stad (niet eens de hoofdstad) en een centrumstad. Waw. Moet je nu een ballon hebben?
Even een oproep aan alle mensen in de driehoek Gent-Antwerpen-Brussel: als dat een relatief gegeerde regio is, dan bedoelt men dat de prijzen daar lichtjes hoger liggen dan elders omdat je daar slechts een uur in de file moet staan naar uw werk i.p.v. anderhalf uur.
Maar doe nu niet alsof uw huis in het centrum van Brussel staat waardoor je binnen 5 minuten fietsen op de grote markt staat aub.

Mijn ex en ik wonen/woonden in Rumst (onder Kontich); zij werkt in het noordelijk deel van Wilrijk en dat was 15 min met de auto...
 
Vind het wel een compleet karakterloos en eigenlijk ronduit lelijk huis. Voor dat geld koop ik toch liever iets met wat meer stijl en karakter ipv louter "luxe" en ruimte.
 
Zou HLN deze thread gelezen hebben? ;)

Voor 1 keer ga ik wel akkoord, ik vond het er heel kaal en karakterloos uitzien, alsof ze iets in een standaard catalogus besteld hebben. Maar de prijs lijkt me wel weer laag voor de grootte en de hoeveelheid grond.
 
Terug
Bovenaan