Amai, ik was nog niet goed wakker precies, op foto 3 leek het alsof er een immense zuil tussen de zetel en de TV stond :unsure:
Vreemde plek voor de "haard" wel.
Ik heb er ook veel te lang over gedaan om door te hebben wat dat was. Vooral omdat het op andere foto's plots op een andere plek leek te staan. :laugh:
 
9929452_0.jpg


Toch ook maar een gekke plaats om te zetten. Wat is het zelfs? Het lijkt me door een koepel te gaan, dus een steunpaal gaat het niet zijn.
 

JORDAN BELFORT'S LONG ISLAND ESTATE

Featured as the home of stockbroker turned felon Jordan Belfort in The Wolf of Wall Street, this Long Island estate is just as impressive in real life as it is in the movie. The five-acre property includes a 15,000-square-foot mansion with six bedrooms and seven bathrooms spread across three levels, along with a hot tub room, barbershop, gym, wine cell, and theater. Outdoor terraces expand to a saltwater pool overlooking a waterfall and manicured lawns. Located just 25 minutes from Belmont Racetrack, the property is an equestrian's dream boasting horse paddocks and a barn with a 10-stall stable, an apartment, tack room, and riding ring.

imagereader.aspx


 
Geen stijl? Smaken verschillen, maar dat huis heeft tenminste een ziel, in tegenstelling tot de nuchtere EPB-koekendozen die hier massaal opgetrokken worden.
Ik versta niet hoe je een huis een ziel kan toekennen als de enige tussenkomst van de eigenaar de financiering is en meer dan waarschijnlijk enkele gesprekjes met een dure interieurarchitect waarbij de eigenaar niks van zijn eigen persoonlijkheid in het huis wou.
 
Ik vind dat toch ook een stuk knapper dan wat er hier tegenwoordig allemaal neergezet wordt.
 
Het balanceert wel op het randje van kitsch, maar er zit wel een lijn in en het is niet zo steriel of een typevoorbeeld van "complete wansmaak op een hoop gegooid" wat je toch vaker in die prijsklasse ziet passeren.

Sowieso niet ons probleem, zelfs voor BG standaarden lijkt dat me redelijk boven budget :tongue:
 

Moest ik het geld hebben, ik zou het wel weten!
Onze toekomstige keuken is gelijkaardig (zelfde hout, zelfde steen, goudkleurig kraanwerk) maar natuurlijk stuk kleiner :p (en geen wijnfrigo :().

Het huis achter onze toekomstige tuin (met nog een serieus veldje tussen) staat ook te koop:
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje...rimbergen/1850/9969564?searchId=62cd20b3c9199

Is qua inrichting dan weer minder mijn ding. Iets te koud maar misschien valt dat op te lossen met leuk meubilair/interieur.
 

Moest ik het geld hebben, ik zou het wel weten!
Onze toekomstige keuken is gelijkaardig (zelfde hout, zelfde steen, goudkleurig kraanwerk) maar natuurlijk stuk kleiner :p (en geen wijnfrigo :().

Het huis achter onze toekomstige tuin (met nog een serieus veldje tussen) staat ook te koop:
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje...rimbergen/1850/9969564?searchId=62cd20b3c9199

Is qua inrichting dan weer minder mijn ding. Iets te koud maar misschien valt dat op te lossen met leuk meubilair/interieur.
Los van wat details hier en daar vind ik dat huis in s'Gravenwezel niet echt knap, vooral het exterieur dan.

En dat in Grimbergen is idd veel te koud en kil. Niet mijn ding.
 

Moest ik het geld hebben, ik zou het wel weten!
Onze toekomstige keuken is gelijkaardig (zelfde hout, zelfde steen, goudkleurig kraanwerk) maar natuurlijk stuk kleiner :p (en geen wijnfrigo :().

Het huis achter onze toekomstige tuin (met nog een serieus veldje tussen) staat ook te koop:
https://www.immoweb.be/nl/zoekertje...rimbergen/1850/9969564?searchId=62cd20b3c9199

Is qua inrichting dan weer minder mijn ding. Iets te koud maar misschien valt dat op te lossen met leuk meubilair/interieur.
1657617773201.png


Dat zou zomaar eens de douchecabine van FC Baggedekuppe kunnen zijn. Voor die prijs mocht dat toch wat afgewerkter hoor.
 
Terug
Bovenaan