Dees hou je nu toch niet voor mogelijk :help:

Klaar voor het rusthuis of dat 1-slaapkamer app. en nog wat poen scheppen.
 
Dees hou je nu toch niet voor mogelijk :help:


Het is omwille van die kastanjeboom van 80 jaar oud. Die is zeker 500 000 euro waard ;-)
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Dees hou je nu toch niet voor mogelijk :help:

Is maar hoe je het bekijkt hé
200k grond.
1000*390 =390k
samen 590k.

Als je dan 200 k + 2000 * 390m2 zou nemen kom je uit op 980k.
Trek daar de renovatiekost van af vb 200k en je komt uit op 780k.

Ik zou het er in ieder geval niet aan geven.
 
Een rond huis. Moet ook enorm praktisch zijn.


Doet me denken aan een huis in mijn ouderlijk dorp, dat was ook rond en kon (automatisch/manueel, geen idee?) meedraaien met het zonlicht.
Ik vind er niet meteen iets over terug op internet alhoewel ik er zeker van ben dat dat al in de kranten enz heeft gestaan, dat huis stond er zo'n 20 jaar geleden of langer al.
 
Precies een kabouterhuisje. De grootste (en minst gekl*te) ruimte is de 'inkom/gang' helemaal centraal. Wat een ramp.
 
Het is verdorie bouwkundig erfgoed. Daar doe je denk ik ook al niet mee wat je wil
 
Heeft die nu foto's genomen van zijn tablet met zijn smartphone?? En dan nog vol met vingerafdrukken. :wtf:
:laugh:

Du jamais vu in deze prijscategorie!

"Ja, maar een immo-makelaar is geldverspilling!" :sarcastic: Maar wel als amateurs te werk gaan en hun pand direct verbranden aan een veel te hoge vraagprijs "want nonkel Jef heeft gezegd dat je maar ene zot moet hebben die het er wil aan geven!".

Wat een lelijk gedrocht van een huis en dan nog in een boerengat als Hove of all places.
 
"Ja, maar een immo-makelaar is geldverspilling!" :sarcastic: Maar wel als amateurs te werk gaan en hun pand direct verbranden aan een veel te hoge vraagprijs "want nonkel Jef heeft gezegd dat je maar ene zot moet hebben die het er wil aan geven!".

Wat een lelijk gedrocht van een huis en dan nog in een boerengat als Hove of all places.
Aan de foto's te zien is het nonkel Jef zelf die verkoopt.

Ik had van u eigenlijk wel verwacht dat je niet pro-makelaar zou zijn. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
en dan nog in een boerengat als Hove of all places.
Hove is de op 1 na duurste gemeente in Antwerpen.

Een boerengat zou ik het niet noemen.
Een bruisende stad nu ook weer niet natuurlijk :unsure:
Waarom de gemiddelde prijs daar zo hoog is? Geen flauw idee.
 
Aan de foto's te zien is het nonkel Jef zelf die verkoopt.

Ik had van u eigenlijk wel verwacht dat je niet pro-makelaar zou zijn. :p

Goh, ik moet zeggen dat ik makelaars geweldig heb beginnen appreciëren sinds we ons huidig huis hebben gekocht van een gierigaard die ook dacht dat makelaars geldverspilling waren, maar dan wel per ongeluk het Kadastraal Inkomen op het zoekertje had vermeld van vóór zijn verbouwing, waardoor we plots niet alleen bijna het dubbel van de onroerende voorheffing moeten betalen elk jaar maar ook de registratierechten bij aankoop plots van 5% naar 10% gingen. De dwaze kloot.
In zaken waar zo'n gigantische bedragen in om gaan is een klein beetje professionaliteit niet slecht, zo is gebleken. Sommige mensen weten van toeten noch blazen.

En daarnaast opereren makelaars in een volledig vrije markt, en zelfs in een héél competitieve vrije markt. Dus nog los van bovenstaande ervaring kan ik daar als liberaal onmogelijk iets tegen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Hove is een heel mooie gemeente/dorp/stad (whatever het is), extreem goed gelegen naar bereikbaarheid, kortbij grote steden maar zelf niet te druk en nog groen, met veel voorziening kortbij.

Ik snap dus absoluut waarom Hove duur en gegeerd is.
 
Heeft die nu foto's genomen van zijn tablet met zijn smartphone?? En dan nog vol met vingerafdrukken. :wtf:
:laugh:

Du jamais vu in deze prijscategorie!
"En dakik geld ga geven aan dieje zever van EPC- attesten en conformiteitsattest van den elentriek, da ziede van hier!"
 
Hove is de op 1 na duurste gemeente in Antwerpen.

Een boerengat zou ik het niet noemen.
Een bruisende stad nu ook weer niet natuurlijk :unsure:
Waarom de gemiddelde prijs daar zo hoog is? Geen flauw idee.

Ok, toch een gegeerde regio precies. Ik dacht dat de dure streek rond Antwerpen rond Brasschaat lag.
 

:D :D ongelofelijk dat ze daar nog 159.000 euro durven voor te vragen.

een mini huisje op 405 m² grond ja, maar die ligt echt in een BOCHT van een weg, waar er dagelijks veevoeder bedrijven van smorgens tot savonds toe leveren. je rammelt zo je bed uit!

maar ja, dat weten potentiele kopers misschien niet, maar ik wel, want mijn oma heeft daar een boerderij ook.

ocharme de sukkeltjes die dat kopen. aan de andere kant, als je dit geld geeft ben je goed dwaas, en dan verdien je het eigenlijk wel :)
 
:D :D ongelofelijk dat ze daar nog 159.000 euro durven voor te vragen.

een mini huisje op 405 m² grond ja, maar die ligt echt in een BOCHT van een weg, waar er dagelijks veevoeder bedrijven van smorgens tot savonds toe leveren. je rammelt zo je bed uit!

maar ja, dat weten potentiele kopers misschien niet, maar ik wel, want mijn oma heeft daar een boerderij ook.

ocharme de sukkeltjes die dat kopen. aan de andere kant, als je dit geld geeft ben je goed dwaas, en dan verdien je het eigenlijk wel :)
Ah, dat bedoelen ze dus met "zeer rustig gelegen" :tongue:
 
Terug
Bovenaan