Ah, dat bedoelen ze dus met "zeer rustig gelegen" :tongue:
Het ligt langs een doodlopende straat , das waar. Dus op't eerste zicht denk je meteen aan "rustig gelegen".

Maar is gewoon een typisch straf verkoopspraatje natuurlijk. Bovendien zit er nog een transport firma (dacht ik toch, ik zie vaak camions/opliggers passeren) als ik bij mijn oma ben. En ja , die mannen vertrekken niet gelijk kantoormensen om 8.30 naar hun werk hé.

Maar is gewoon te gek voor woorden. Mijn oma vroeg om es te checken hoeveel ze vroegen (uit curiousiteit, je weet hoe oude mensen zijn), ze sprak al van 5 miljoen ouwe belgische franken, maar dit is er nog over.


Zelfs al gooi je het helemaal plat, dan nog word je elke dag uit je bed gerammeld. De weg ligt echt in een C vorm op die plaats, en dat huis staat juist int midden ervan :D hoe dat nog niet onteigend is geweest, de duivel is het wijs.
 
De dure streek is rond Wilrijk, Edegem, Aartselaar en Hove. Brasschaat, Schoten en Schilde net daaronder.
Je vergeet ook een resem andere gemeenten rond Antwerpen:

De directe link naar de kaart:

Kalmthout is bvb duurder dan Hove, wat het duurste is van jouw "dure streek". Schilde is even duur als Hove, en Zoersel ligt daar niet veraf.
 

:D :D ongelofelijk dat ze daar nog 159.000 euro durven voor te vragen.

een mini huisje op 405 m² grond ja, maar die ligt echt in een BOCHT van een weg, waar er dagelijks veevoeder bedrijven van smorgens tot savonds toe leveren. je rammelt zo je bed uit!

maar ja, dat weten potentiele kopers misschien niet, maar ik wel, want mijn oma heeft daar een boerderij ook.

ocharme de sukkeltjes die dat kopen. aan de andere kant, als je dit geld geeft ben je goed dwaas, en dan verdien je het eigenlijk wel :)

Een "pittoreske woning" (rijp voor het stort) waar je je "op vakantie waant" (als je door de schimmelplekken kijkt) op slechts 2.6 km fietsen tot het centrum van Torhout (die bekende wereldstad op slechts een boogscheut van metropool Ichtegem).
 
Een "pittoreske woning" (rijp voor het stort) waar je je "op vakantie waant" (als je door de schimmelplekken kijkt) op slechts 2.6 km fietsen tot het centrum van Torhout (die bekende wereldstad op slechts een boogscheut van metropool Ichtegem).
nagel op de kop.

en waar ik me dan ook vooral verwonderd van ben is, dat ze n iet de minste moeite doen om dat op z'n minst op te kuisen voor de foto's !! het is al zo'n krot, en dan gaan ze in die tuin nog een hoop hout van een afgebroken tuinhuis laten liggen, losse houten vloertegels in hun "perkje" liggen daar gewoon om over te vallen...


moest dit krot van mij zijn (god behoede mij hiervan), dan zorgde ik toch op z'n minst dat het er opgekuist uit zag, tegen dat ze kwamen foto's nemen!

en die grasmachine in de keuken :D :D is toch wel gieren
 

:D :D ongelofelijk dat ze daar nog 159.000 euro durven voor te vragen.

een mini huisje op 405 m² grond ja, maar die ligt echt in een BOCHT van een weg, waar er dagelijks veevoeder bedrijven van smorgens tot savonds toe leveren. je rammelt zo je bed uit!

maar ja, dat weten potentiele kopers misschien niet, maar ik wel, want mijn oma heeft daar een boerderij ook.

ocharme de sukkeltjes die dat kopen. aan de andere kant, als je dit geld geeft ben je goed dwaas, en dan verdien je het eigenlijk wel :)

De overheid zou het moeten verbieden om daar te wonen.
 

:D :D ongelofelijk dat ze daar nog 159.000 euro durven voor te vragen.

een mini huisje op 405 m² grond ja, maar die ligt echt in een BOCHT van een weg, waar er dagelijks veevoeder bedrijven van smorgens tot savonds toe leveren. je rammelt zo je bed uit!

maar ja, dat weten potentiele kopers misschien niet, maar ik wel, want mijn oma heeft daar een boerderij ook.

ocharme de sukkeltjes die dat kopen. aan de andere kant, als je dit geld geeft ben je goed dwaas, en dan verdien je het eigenlijk wel :)
In 2009 zag het er nog wat beter uit: https://www.google.com/maps/@51.055...4!1sQTn9vVq7fepmgB0xm7qWtg!2e0!7i13312!8i6656
Maar vooral opvallend dat die degelijke halve bungalow (tuinhuis + garage) daar in de tuin staat, en nu helemaal kapotgeslagen is. Vermoedelijk zonder vergunning gezet en moeten afbreken?
 
In 2009 zag het er nog wat beter uit: https://www.google.com/maps/@51.055...4!1sQTn9vVq7fepmgB0xm7qWtg!2e0!7i13312!8i6656
Maar vooral opvallend dat die degelijke halve bungalow (tuinhuis + garage) daar in de tuin staat, en nu helemaal kapotgeslagen is. Vermoedelijk zonder vergunning gezet en moeten afbreken?
Dat weet ik niet maar zou best kunnen.

Het zielige is dat daar dus nog een buur aangebouwd is aan die vuile boel. En die is haast nog schrijnender. Zie google maps.

Was precies een om ter vuilst contest 😀.
En daar vragen ze nog 159K voor?

Arm België
 
Maar wat ik me afvraag is, waar is de voordeur van beide huizen? is dat geen verplichting? of ben ik daar nu zo mis in?
 
nagel op de kop.

en waar ik me dan ook vooral verwonderd van ben is, dat ze n iet de minste moeite doen om dat op z'n minst op te kuisen voor de foto's !! het is al zo'n krot, en dan gaan ze in die tuin nog een hoop hout van een afgebroken tuinhuis laten liggen, losse houten vloertegels in hun "perkje" liggen daar gewoon om over te vallen...


moest dit krot van mij zijn (god behoede mij hiervan), dan zorgde ik toch op z'n minst dat het er opgekuist uit zag, tegen dat ze kwamen foto's nemen!

en die grasmachine in de keuken :D :D is toch wel gieren

De borstel en stofzuiger stonden wel op de foto, dus misschien zag het er effectief zo uit na het kuisen :tongue:
Dat karton op de vloer in de keuken is ook wel een mooie finishing touch, en dan maken mensen zich hier druk om keramische tegels met houtlook... Karton is de toekomst!
 
Een rond huis. Moet ook enorm praktisch zijn.

Dat is echt de woning van een of Afrikaans stamhoofd in het midden van de brousse die nooit zijn dorp verlaten heeft en opeens gekatapulteerd wordt naar ons land en heimwee heeft. Dat, of een verdwaalde eettent uit Planckendael.
 
Ik zat er niet ver naast met kabouter door die "paddenstoelconstructie". Staat dit echt op de inventaris? Te zot voor woorden.
 
En we zakken verder door 😄
Den trein rijd ver door u living... Den tijd dat mensen zo zot zijn om daar te gaan wonen voor zoveel geld is al even gepasseerd. Als je zoveel geld te spenderen hebt moet het totaal plaatje kloppen.
Voor 1 miljoen € heb je een beetje verderop in Oud-Heverlee veel meer value for money.
 
Dees hou je nu toch niet voor mogelijk :help:

Allez, der is al 50k af, surprise surprise... En dan nog te gierig/dom (of allebei) om een nieuw zoekertje erop te zetten.

Bij zo'n inhalige types heb ik echt leedvermaak en hoop ik dat er een hoop aasgieren op afkomen, die zeggen "jamaar meneer de leningen zijn duurder geworden he" :D
 
Terug
Bovenaan