In die advertentie:
De centrale ligging van de villa is één van de vele pluspunten.
Bedoelen ze dan dat dat helemaal centraal in niemandsland ligt?

Ook zo’n zin in de tekst zetten en dan bij de mobiscore allemaal minnekes.
 
"Mooie huis" als titel. Het komt over alsof Achmed van het speelpleintje immomakelaar is geworden.

 
"Mooie huis" als titel. Het komt over alsof Achmed van het speelpleintje immomakelaar is geworden.

Zo te zien al een optie op genomen. Dus het maakt heus niet uit of dat een mooie huis is dat wordt in een doorlopende straat.
 
"Mooie huis" als titel. Het komt over alsof Achmed van het speelpleintje immomakelaar is geworden.

Als Achmed van het speelpleintje in Brussel woont en daar zijn immokantoor heeft, is het een mooie, maar niet helemaal gelukte poging om zijn tekst naar het Nederlands te vertalen.

Je kan dan lachen over Achmed, je kan ook blij zijn dat hij moeite doet.
 

Ok, het huis heeft zeker enkele mooie elementen, maar 679k? :laugh:
 
Maar niet met zoveel grond :p.
In het hol van Pluto in Luik? Volgens mij wel.

Op Immoweb staan 3 gronden in die postcode, prijzen van 114, 168 en 490 euro/m². Die laatste is wel grond voor een winkel, niet voor een huis.
Voor 2600 m² ben je dus 296k of 437k kwijt. Rest u nog 573 of 432k. Met 573 zet je een heel mooi huis. Ik kan me voorstellen dat aannemers in Luik ook een stuk goedkoper zijn dan hier.
 
Ik heb zelf een mooier en groter huis dan dat, met meer kamers enzo, veel meer grond, even modern, epc B ipv A maar kom, voor serieus minder geld dan dat. Ook in Wallonië, wel noorden van de provincie Luxemburg.
 
vind ik toch wel enorm overpriced!
En weer overal boven die mottige keramische parket. Wie nu nog zegt dat dit mooi is en je "het verschil met echte parket amper ziet"? :puke:

In die nachthal bv, daar leg je zoiets altijd in de lengte, niet in de breedte zoals nu. Maar dat hebben ze wellicht gedaan omdat je anders midden in die gang een zettingsvoeg hebt, die uw wildverband gewoon los doorsnijdt. Nog één van de nadelen van die ondingen van tegels.

 
Voor de liefhebbers van pastorijwoningen:

Als dat nu eens hier was, direct
 
Voor de liefhebbers van pastorijwoningen:

Zal natuurlijk wel nog een pak bij komen maar mooi huis en tuin. Alleen die bruine houten meubels, precies van bij de bomma meegenomen.
 

Jeminee wat een gebouw
 

Jeminee wat een gebouw
Twijfel tussen volledig platgooien of toch maar overleven hier met zo'n lelijke badkamer.

Vraag me wel af waar dat is in Antwerpen.
 

Jeminee wat een gebouw
Zou hier toch niet graag wonen.
 

Jeminee wat een gebouw

Zou eens graag weten hoeveel zo een woning kost als je deze vandaag zou laten zetten, wellicht een veelvoud van de vraagprijs.
 
Terug
Bovenaan