Enige energiezuinige woning die bij ons in de gemeente te koop is. Wel pas beschikbaar binnen een jaar. Op zich vind ik de prijs nog te doen, gezien de materialen die gebruikt zijn.
veel geld voor:
  • blanke onevenwichtige voorgevel met
  • musgrijze gevelsteen
  • living/zithoek die veel te klein is voor een tv op die hoogte, (en breedte), die trouwens lijkt ingebouwd te zijn en dus nagenoeg niet te vervangen nav exacte afmetingen?
  • slaapkamer waarbij het bed moet dienstdoen als bureaustoel wegens plaatsgebrek
  • lawaaierig, en waarschijnlijk slecht isolerend dakvenster (want hoeveel moeite je daar ook in steekt blijven die dingen slecht geisoleerd zijn).
  • paal in het midden van de keuken/eetkamer
  • 2 microgolfovens? Lijkt me een gemiste kans om een echte pressure steam cooker te installeren.
  • zonnewering aan de binnenzijde, een gemiste kans.
  • kunstgras in de tuin, die volledig ingenomen wordt door het zwembad.
Nja nee, laat maar :)
Als je dan kijkt wat ze voor pauper-epc-c vragen:

Hier is zowel de keuken als den boven veel ruimer dan het andere. Het uitzicht van boven is ook wel een pluspunt.
Zee is blijkbaar op wandelafstand, en EPC 222 is nu ook niet "oh my god burning forests in the winter to keep warm".
Tuin is ongeveer even groot maar tenminste echt groen (al is het momenteel een saaie gazon).
Uitzicht is nu niet wow (dubbele garage verstoort de voorgevel compleet), maar gezien het andere tijdperk van inrichting vind ik het van uitzicht wel vergelijkbaar met hierboven (minus dus 10-20 jaar in style).
 

Huis hier in de buurt. Ten eerste, geweldige foto's en ten tweede hebben ze dat goed naar de kloten gedaan.
 

Huis hier in de buurt. Ten eerste, geweldige foto's en ten tweede hebben ze dat goed naar de kloten gedaan.
Het begon al met dat pijltje en dan die kleine op de foto. Wat het nut is van uw kinderen in een advertentie te steken ontgaat met toch. De laatste foto's zijn natuurlijk ook een voor een pareltjes. Een voor een kandidaten voor de IPA 2022.
 
Het begon al met dat pijltje en dan die kleine op de foto. Wat het nut is van uw kinderen in een advertentie te steken ontgaat met toch. De laatste foto's zijn natuurlijk ook een voor een pareltjes. Een voor een kandidaten voor de IPA 2022.
WTF is er trouwens aan de hand met die bureau op foto 24?!

"De foto's in dit zoekertje zijn uit de privécollectie en tonen de woning zeker niet voldoende maar geven haar sfeer wel perfect weer.
De verwarming is op stookolie momenteel (2500€/jaar)maar de mogelijkheid om om te schakelen naar gas is reeds aanwezig in de woning(gasmeter en aansluiting)"

:fingerguns:
 
WTF is er trouwens aan de hand met die bureau op foto 24?!
Is gewoon met Dutch angle getrokken, zal dus IRL wel niet zo scheef staan.

Ik ergerde mij meer aan de kinderlijke paint skills op foto 1, het kind met verjaardagskroon en konijn op foto 4 en het dozijn landscape foto's die op een verticaal gehouden smartphone zijn "afgedrukt". Precies een postzegel collectie.

Voor 600K kunde toch al wel eens een paar deftige foto's laten maken zou ik zo denken.
 
Is gewoon met Dutch angle getrokken, zal dus IRL wel niet zo scheef staan.

Ik ergerde mij meer aan de kinderlijke paint skills op foto 1, het kind met verjaardagskroon en konijn op foto 4 en het dozijn landscape foto's die op een verticaal gehouden smartphone zijn "afgedrukt". Precies een postzegel collectie.

Voor 600K kunde toch al wel eens een paar deftige foto's laten maken zou ik zo denken.
Die foto met dat kind vind ik wel leuk. Mensen kopen een huis vaak op sfeer en gevoel, met zo'n foto kan je een gezin zichzelf direct daar laten inbeelden.
 

Huis hier in de buurt. Ten eerste, geweldige foto's en ten tweede hebben ze dat goed naar de kloten gedaan.
"De verwarming is op stookolie momenteel (2500€/jaar)maar de mogelijkheid om om te schakelen naar gas is reeds aanwezig in de woning(gasmeter en aansluiting)"

Godzijdank 😂
 
"De verwarming is op stookolie momenteel (2500€/jaar)maar de mogelijkheid om om te schakelen naar gas is reeds aanwezig in de woning(gasmeter en aansluiting)"

Godzijdank 😂
Dat was voor de enorme stijging van de prijzen en met het feit dat gas in vergelijking met mazout een pak goedkoper was, een voordeel.

Men heeft zich gewoon nog niet aangepast aan de gewijzigde realiteit. Geef dat nog eventjes. En we zien ook of deze hoge prijzen samen met de verlaagde leencapaciteit geen impact gaan hebben op de hoogte van de verkoopprijzen.

Laat ons ook niet vergeten dat corona voor mensen die konden blijven werken gaan extreem hoge spaarquota heeft kunnen zorgen (omdat er weinig was om dat geld aan uit te geven, wat men anders wel makkelijker deed). Wat sommige mensen heeft laten zien dat ze eventueel toch meer budgettaire marge hebben als gedacht en ze hierdoor dus meer zouden kunnen lenen/betalen dan dat ze daarvoor gedacht hebben. Zeker als je continu naast de "prijzen" grijpt is dat dan verstaanbaar om dat bedrag dan er al maar bij te tellen.
 

Dat interieur…

Als je je de Louis XIV van Stekene wil wanen... (trouwens "bruisende Stekene" in die advertentie is ook wel een overstatement dat kan tellen, tenzij ze bedoelen veel straatlawaai)
 

Penthouse in Hasselt langs de Genkersteenweg
280m², 80m² terras, bouwjaar 2005, epc van 78 kwh/m²
Kelderberging van 12m², 2 staanplaatsen in de parkeergarage en 2 plaatsen bovengronds
En dat allemaal voor "slechts" 629.000 euro.

Voor iets gelijkaardig betaal je iets verder in het centrum van Hasselt tussen de 1.000.000 en 2.000.000 euro
En dan waarschijnlijk nog kleiner en minder parkeerplaatsen beschikbaar.
 
Terug
Bovenaan