Ik vind dit erg interessant geprijsd: €600k voor €2400 huurinkomsten. Met 4 kleine appartementen heb je natuurlijk een part-time job om je huurders op te volgen etc, maar een pand van bijvoorbeeld €300k krijg je niet voor €1200/m verhuurd.
 
Hetzelfde pand, niet opgedeeld in appartementen, zou ook maar de helft van de prijs kosten natuurlijk.


Moest ik in die streek een huis zoeken dan zou ik hier wel enorme interesse in hebben. Geen idee hoe het zit met de prijzen in Temse, hoeveel zou dit pand uiteindelijk gaan?
 

Moest ik in die streek een huis zoeken dan zou ik hier wel enorme interesse in hebben. Geen idee hoe het zit met de prijzen in Temse, hoeveel zou dit pand uiteindelijk gaan?
:love:

Ik denk dat zoiets toch over het miljoen moet gaan. Was lacucaracha niet in die regio aan het zoeken voor bijna 2 jaar met een budget waar 99% van de Vlamingen maar kan van dromen?
 
Hetzelfde pand, niet opgedeeld in appartementen, zou ook maar de helft van de prijs kosten natuurlijk.


Moest ik in die streek een huis zoeken dan zou ik hier wel enorme interesse in hebben. Geen idee hoe het zit met de prijzen in Temse, hoeveel zou dit pand uiteindelijk gaan?
Wat een prachtig huis. Je zou er zo een kortverhaal van Edgar Allan Poe in kunnen verfilmen.
 
Hetzelfde pand, niet opgedeeld in appartementen, zou ook maar de helft van de prijs kosten natuurlijk.


Moest ik in die streek een huis zoeken dan zou ik hier wel enorme interesse in hebben. Geen idee hoe het zit met de prijzen in Temse, hoeveel zou dit pand uiteindelijk gaan?
Hoe de fuck kan dat huis maar een KI van 1.152 hebben? :wtf:

Ik denk wel dat er enorm veel problemen en mankementen zijn en/of het los boven het miljoen zal schieten.
 
Hoe de fuck kan dat huis maar een KI van 1.152 hebben? :wtf:

Ik denk wel dat er enorm veel problemen en mankementen zijn en/of het los boven het miljoen zal schieten.
een KI wordt enkel herbekeken bij verbouwingen, heeft (helaas nog) weinig te maken met de waarde van de woning
 
  • Leuk
Waarderingen: Ebel
Ik vind dit erg interessant geprijsd: €600k voor €2400 huurinkomsten. Met 4 kleine appartementen heb je natuurlijk een part-time job om je huurders op te volgen etc, maar een pand van bijvoorbeeld €300k krijg je niet voor €1200/m verhuurd.
Mijn ouders hebben zo'n blok gehad in Antwerpen (met idd rond 600€ huurprijs), en die is nog een pak duurder verkocht. En die blok wordt met de grond gelijk gemaakt... Dus ofwel hebben zij goed onderhandeld, ofwel is dit best goedkoop.

Nu was dat voor hun geen part-time job om huurders op te volgen hoor. Daar zijn op 20 jaar tijd misschien 4x huurders verhuisd ofzo.
 
een KI wordt enkel herbekeken bij verbouwingen, heeft (helaas nog) weinig te maken met de waarde van de woning
I know, maar 340m2, 11,5a, redelijk goed gelegen,... alleen al met die parameters KI doesn't make sense imo.
 
Centerparcs!
Persoonlijk geen fan van zo'n houten huizen.
Tijdens het leggen van dakisolatie ben ik op houtworm en boktor gestoten. Beesten die binnen mum van tijd je hele dakconstructie kunnen wegvreten. Ik wil er niet aan denken wat die kunnen aanrichten in houtskeletbouw.

En dat buitenschrijnwerk, moet je dat niet iedere 5 jaar opnieuw verven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja vanbinnen best een mooie villa hoor. Maar elke muur heeft die plankenstructuur dus je moet er wel voor zijn. Niet één strakke muur of plafond in heel de woning.
Het is inderdaad de Amerikaanse stijl, zeker in de pastelkleur met het houten hekje aan de voorgevel.

Micasa is massief houtbouw dus degelijk niveau maar deze woning staat los €300.000 te duur, zelfs in het prijzige Hoeilaart.
 
Micasa is massief houtbouw dus degelijk niveau maar deze woning staat los €300.000 te duur, zelfs in het prijzige Hoeilaart.
Goh, da weet ik zo nog niet...
Er staat niet veel tekoop in Hoeilaart momenteel, dus enige waar we het ongeveer mee kunnen vergelijken is dit: https://www.immoweb.be/en/classified/house/for-sale/hoeilaart/1560/9163831

Dat is: een pak ouder, 256 EPC <> 38 E-peil, kleiner, <1/2 van de grondoppervlakte, niet zozeer op te knappen maar van een heel ander (lager) niveau, ...

Ik zou niet durven zeggen dat het "maar" (bewust tussen aanhalingstekens gezet ;) ) €560k waard is, dus €80k meer dan bovenstaand voorbeeld.
 
Voor de liefhebbers die zwemmen in het geld. Het prachtig 'huis' van het programma Blijven Slapen staat te koop. Ideaal om met 3 of 4 gezinnen in te wonen als je zwemt in het geld :p

 
  • Leuk
Waarderingen: Ebel
Terug
Bovenaan